BERANI NAK IKUT??

Sunday, December 27, 2009

FIRST TIME KARAOKE =P



.
.
.




hey guess what??ahahaha.aku br je balek dari sesi meluangkan mase yg xtau nk watpe kat redbox karaoke ok.jgn kau taktau ni aku nye first time masok karaoke.
ngaaaaaaaaa~~
agak lambat la kan.
sume bnda aku terkial2.
tatau cmane nk set lagu.
tatau nk nyanyi lagu ape.
tatau pun aku bleh nyanyi lagu ape.
kesudahannye aku cume nyampok2 je nyanyi lagu yg org len pileh.bleh?
paling best dgn seprais dan tidak sengajenye bilek karok tu bernombor tige belas ok.
diulangi TIGE BELAS.ape??thirteen aaa~gheee~~anyway,thanx to tina and kwn2.sbb kalo dia x plan sume neh,x merasela aku pengalaman melalak ok =))) at least spend time dgn drg dptla serba sbyk aku melupakan seketika serabot yg tatau bile ble blah dr kepale =(

No comments: