BERANI NAK IKUT??

Monday, May 10, 2010

SEPI



tajok entry yang bosan kan?
tah..tiba-tiba dunia rasa sangat SEPI

' sepi dan sendiri aku benci '

mungkin sebab aku baru saja kehilangan
seorang atok yang sangat best dan sporting
[al-Fatihah..atok meninggal dunia pada 8 Mei 2010]

mungkin sebab aku dah tak ada seorang
kawan yang dulu rajin mendengar cerita-cerita aku

mungkin sebab aku dah tak ada kerja sekolah
yang nak dikejar-kejar untuk disiapkan

mungkin buat masa ni memang tak ada
benda menarik untuk aku buat jadi aku bosan

mungkin dvd player yang rosak turut menjadi
sebab kepada perasaan sepi ini

mungkin aku perlu mencari sesuatu yang baru
untuk di'explore' seperti bermain game [??] =p

mungkin sebab aku dah tertido lepas maghrib tadi
jadi bila aku dah terjaga ni aku mamai [?] *tak logik!

mungkin aku dah tak minat nak stalking
sorang mamat ni kat fesbuk [ahaha]
sebab dah takda perasaan

mungkin sebab aku dah hilang semangat
dan merasakan takkan dapat apa yang aku nak

mungkin ini hanyalah kitaran perasaan
selepas hepi, haiper, kecewa dan sedih

mungkin perasaan itu hilang lagi
[tanya hati, sampai bila nak macam ni?]

di ketika ini

yang tinggal hanya sepi

semoga esok sepi ini pergi

walaupun aku tahu dia akan bertamu lagi

di suatu hari

=)





8 comments:

^ttina^ said...

never, ever start any game on FB, plis!
just do something else. perhaps u need a new hobby. perhaps u just should sleep till sepi go away. anyway dear, thats just one of many feelings. that too, will go away. so, cheer up!

gadisBunga™ said...

hormon tuuuu

BonekadalamChermin said...

hmm..THANX kamu berdua.

bangun tido je tetibe rase kosong dan teros nangis.. =( capai henfon, msj kawan..capai laptop, cerite kat sini..naseb baek ada blog.

sdan said...

awat loklaq sgt ni?? hahahaha...

Anonymous said...

rasa sepi bila someone u really care about doesn't really care about u..

-zaradane-

BonekadalamChermin said...

hmmm

sdan: pa dia ni??

zaradane: yep! very true..thats what happen. *sigh*

bias® said...

sepi ke?

Hujan said...

makcik~~ aku sayang kau...ngaaaaaa