BERANI NAK IKUT??

Tuesday, September 21, 2010

CERITA BURGER

.
'dik, burger daging satu eh.
er,taknak timun..tomato pun taknak'
.
[angguk-angguk]
.
'dik, roti tu taknak masak lama sangat eh..
boleh x angkat sekarang? nanti lembik'
.
[angguk-angguk]
.
'dik, sayur dengan bawang je..
dah x letak timun, nak bawang lebih eh'
.
[angguk-angguk] sambil tangan menghentak-hentak 
daging burger supaya cepat masak.


'kak, salad dengan bawang je kan?'
.
[aku pulak angguk-angguk]
.
.
.
'sos dengan mayo nak tak?'
.
.
[boleh tanya camtu?]
.
.
.







7 comments:

The Dreamer said...

haha..sayur baik utk kesihatan..:)

Huj@n said...

cerewet bebenor!! ahahhaha

gadisBunga said...

hahah. dia takut tersilap taruk tu...just in case terlepas dgr... :p

aloy_paradoks said...

bayar pun kalau boleh tak nak...

MasZuber said...

cerewet yea ko ayennnnnnnnnnnnnnnnnnnn....

BonekadalamChermin said...

hahaha!!
xdela cerewet. cuma aku tau apa aku nak. tuje. mmg kalau dia letak,bley je nk buang..tapi bazirla.better dia bg org lain..timun dgn tometo tu akan buatkan burger tu kembang! eh. seriyes ni! roti yg penyek plak akan buatkan burger tu xnmpk burger, dh jadi lempeng la plak..haha!! okla..aku mmg cerewet la! ;P

eh ni komen ke cerpen?

Jank said...

cerpen. Sempat daging burger tu hangus