BERANI NAK IKUT??

Friday, November 11, 2011

11.11.11

.
.
.



tok kadi kena overtime hari ni





.

10 comments:

delarocha said...

masyukkkk

tupaimerah said...

wad bersalin juga penuh agaknya :)

SM said...

jahanam la ini macam, time datang nombor cantik je kena bikin overtime. abis tu, tok kadi kena nikah time nombor terabur je la? aku simpati dengan profesion ni, ibarat unggun api membakar diri la wei...

ghost writer said...

perkuburan cina mesti penuh dengan lilin/colok lewat tengahmalam semalam.

:)

tasekM said...

tok kadi tambah cawangan pun ada la aku syak.


.

miloais said...

beli damachai agak2 ok tak???
esok ada cabutan taww!
keh keh keh

Daddy Ziyyad said...

9 bulan akan datang, doktor wad bersalin pulak kena kerja over time

aleen aiden said...

xsyak lagi.

MasZuber said...

ehehehehhe betullllllll!

EZAN IDMA said...

kita pula kene sedia perut mkn knduri