BERANI NAK IKUT??

Friday, November 4, 2011

CINTA GADIS STALKER


.
.
.


'kenapa baru sekarang kau nak cakap kau suka aku? dah terlambat haikal!'


'aku takut rejection'


oh. kamon!! bentak diana sendiri.


...




rasa rindu itu bertamu lagi. ah. kalut. serabut!

laptop di riba. blog on. fesbuk on. ym on. ramai yang dah up entri baru di blog. ramai yang dah tukar gambar profail di fesbuk. status bersilih ganti. newsfeed dah macam bursa saham. kat sini siapa yang offchat tapi online pun kita boleh tahu. tapi mamat yang sorang ni dah senyap. dah lama tak ada apa apa entri baru. fesbuk pun sama. sepi.


zaman sekarang. common sense lagi power dari akal. kadang-kadang dengar cerita orang, takda bukti apa pun boleh terus percaya bahawa cerita tu betul. sebab? tahap penceritaan dah macam real. dengar pun dari sebelah pihak. tak pasal dari baik boleh jadi musuh. peh. fikiran menerawang. tapi mata masih mencari. meratah skrin.  ligat. 


mana dia pegi ni. lamanya tak online


refresh. refresh. butang f5 ditekan beberapa kali. tak keruan.






...



pernah jadi stalker tegar? heheh...
aku tengah kumpul idea nak sambung.


tunggu?




:)




.

22 comments:

ghost said...

aku pernah.dan baru pernah.

namun sepanjang masa itu aku tak jumpa kepuasan aku.

bujal X said...

novel kah?

cik fiza said...

menarik ni..

nina said...

mcm cerita aku sekarang tapi aku masih belum tahu kesudahannya :(

tupaimerah said...

para 2 & 3 ---> get a life!

Asrul "iLham" Sany said...

x pernah stalk orang...

orang stalk aku pernah ar hahaha

Anisa Hang Tuah said...

akak.nis setuju.
common sense lg power..

nis selalu stalk sorang pempuan ni.
she's my boyfren -ex

tasekM said...

pernah juga.

kah kah.

.

gadisBunga™ said...

psst psst... (pernah. :D)


*


lupakan apa yang saya tuls ya. :D

miss nina said...

wow, best ke jadi stalker reen? :P

uncle gedek said...

uncle tak takot rejection


uncle takot injection....

fatin said...

oke aku tgu.. sambgnnya..

Pembunuh Tanpa Bayang said...

pernah dan pernah dan pernah
dan aku tidak pernah bertemu dengan noktahnya.

sungguh ketagih kadang kala.

Aleen Aiden said...

selalu.keh3

محمد رازيق said...

hehe.. menarik :)

ewanthology said...

stalker tegar?

biasa la tu..ahakss

Unknown said...

pernah. tp tak terbalas. :p

Unknown said...

rasanya perempuan lagi selalu kot buat benda ni. ceq rasa lah.

sebab ceq tak pernah lagi dok buat.

*kalu curious untuk sekali tengok jaa, bukan untuk berulang-ulang kali tengok dengan penuh pengharapan, kira sama dak?

yg tu selalu jgak la buat.
sebab jumpa blog hang ni pun dari fb hang. hahaha.

Anonymous said...

Terima kasih untuk blog yang menarik

~* chirpy_chummy *~ said...

pernah dan susah nk buang tabiat tu.

giler rasa.

Anonymous said...

zuppppp! patah tumbuh hilang berganti..owhhh..bahagianye menjadi cik azreen~




eheh!

yanmaneee said...

vapormax
cheapjordans
timberland outlet
cheap air jordans
golden goose superstar
curry shoes
yeezys
longchamp
vans outlet
golden goose