BERANI NAK IKUT??

Friday, August 19, 2011

NOSTALGIA BISKUT SAMPAN



.


.
.





dulu zaman kecik-kecik aku suka makan biskut ni. mak yang buat. sekarang ni zaman dah berubah. mak suka makan. giliran aku pulak yang buat. mak dah pandai order. heheh.


hmmm...cepat betul masa berlalu ye dak? 






.


21 comments:

ghost writer said...

siyes,aku belum pernah merasainya.dan ini jugak pertama kali tau pasal biskut sampan.nampak menarik lak..

eLL said...

BDC nasib baik pandai buat

**termenung sebab tak pandai buat biskot

Anisa Hang Tuah said...

kak.

nis pun suke biskut ni

:)

tp sekarang dah jarang jumpe biskut sampan..

bujal X said...

isi dengan inti apa kah?

h4ni3 said...

dulu mak buat, saya tolong, saya makan

sekarang mak taknak buat, saya pun cari kuih tunjuk jer..

hehe

miloais said...

iols suker biskut ni

nak oder kaat uols boleh tak??? :o

MasZuber said...

alamak......

nak rase..?

pembaris said...

famous satu jitra ni...

Daddy Ziyyad said...

1st time tengok biskut sampan ni!

Selamat Berpuasa BDC :)

gedek! said...

sesuai untok musim banjir...

gadisBunga said...

saya nak 7 bijik boleh? :D

tupaimerah said...

serbuk-serbuk tu ape?
kelapa ke?
kalau kelapa saya tak makan.
tolong buat biskut lain please?
tq :p hoho

norh said...

wah..dah buat kuih raya..saya beli ja..

Chereta Chenta said...

lama arr x rasa biskut nih....

Abang Jonni said...

buat la design baru... buat besar-besar sikit... namakan biskut feri...

huhuhuhu..

delarocha said...

sekarang beli jeee

miss nina said...

sedapnya..rasa nak makan lak
eh..puasa la reen :P

luahfikiran said...

SALAM,
SELAMAT HARI RAYA DAN MAAF ZAHIR BATIN ! PIHAK LF MENGAMPUNKAN SEGALA DOSA (JIKA ADA, YG SENGAJA ATAU TIDAK SENGAJA)

Azira Mohamad said...

Dlm sampan tu, ada kelapa kering eh? Kita suka sgt mkn biskut ni...yum..yum..

Klara Naimm, said...

fes time aku tengok dan dengar. hang ada mana lani. jitra lagi ka? nakp raya kat rumah hang la. nak rasa beskot sampan.

Fatin Mraz said...

sodap sodap.. nk cket..
salam idulfitri BdC