BERANI NAK IKUT??

Wednesday, January 20, 2010

LAGI-LAGI KERJA


I'M BACK!!!

agak lame jugela berselang hari dari updet blog neh..
yeh? lame ke? eleh..baru berape hari je kan? kecoh!
ahaha..takdela..sebenarnye aku agak sebok dan penat..
tambahan pula dengan kewujudan si penunggu gua
neh maka dengan itu waktu malam aku terase sangat
pendek dan sangat singkat..wah wah statement macam
ape je..sila jangan fikir di luar kotak ok..dia sangatlah
merupakan seorang penglipur lara yang mempunyai koleksi
kesah pengalaman hidop yang terbaekkkk wa cakap lu!!
wahai penunggu gua, saye sangat suke mendengar cerite
kamu walaupon semua itu bolehla dikonsider sebagai
koleksi citer riwayat hidop seorang penuntut sekolah
henry gurney! wahaha..sangat nakal dan tak masok
akal ok? bersyukur ke hadrat Ilahi kerana kamu telah berjaya
menjadi orang daripade transform menjadi musang!
gheeeee~ jangan marah plis..kalau tak, program diet
u akan menemui kegagalan..wahaha..ok ok..iklan neh..
sambong balek..

mari kita lihat list
'KEJE SAYE HARI INI IALAH'


inilah keja yang aku buat semalam kat opis
=)))))



ha..ini untuk kejap lagi masok opis..

dah tulis awal-awal..kire macam, yang mana
tak dapat achieve hari ni akan disambongla
pada keesokan harinya..aku kan memang suke
menulis? ahaha..sume pun nak rekod..tamak.

so disebabkan oleh senarai yang sebegitu ropa
maka dengan ini ingin dijelaskan bahawa hari2
yang dilalui pada siang hari agak packed walaupon
keja design butik tu agak simple la juge..ha..nak tau
tak kenape? aku kan particular? bukan saje design
layout malah aku juge turut design segale male perabot
kat waiting room, fitting room, cashier dan segale bagai..
dah tu bleh plak siap pikir kalau husband kene tunggu
wife membeli dan mencube baju dan tudung, apekah
majalah yang patot dibace? wahaha..mak aiii..boleh tak
sampai ke situ pikirnye? azreen, kau berangan ke buat
design neh?? gheeee~ padahal mase tu tengah nak design
shelving untuk majalah je..tak perlu la kan nak pikir majalah
ape yang nak kene letak..haish..pemikiran kronik melampau..
pehtu mule la sakit kepale sebab pikir banyak sangat dari
yang sepatotnye..salahkan diri sendiri sekarang! eheh..
ha inipon kire ade juge mase aku nak updet bende ni walaupon
konfem la boring asek citer pasal keja aku kan?uhuuu..
dah itu la yang dibuat hari-hari nak buat cemane..
mak aiii..dah dekat 4.30 pagi ok..ni la padahnya kalau
terlelap lepas magrib..bangon mamai-mamai pehtu
dah taboleh nak tido dah..pehtu lapar..pehtu kacau budak
hananiharubirutaksukeplis kat ym..ahaha..saje nak masokkan
name u kat dalam ni ok..dayahanyauntukabgasekarhensem
sile jeles sekarang! wahaha..ok dah rase macam ngantok..
jumpe esok?




6 comments:

n a n i h a said...

wahhhhh
ade pulak name i kan
ngeeeee

BonekadalamChermin said...

huish.sangatlah mesti.
u kan feveret i??
toing!!!

n a n i h a said...

feveret??
wahhhh.terharu nih!
i tau i tau.
feveret utk dingokngek kn kn?
ahahaha:D

BonekadalamChermin said...

NOPE!
salah..salah..
feveret untuk bergosip!!!

gheeeeeeeeeeeeeeeeeee~~

yanmaneee said...

jordan shoes
calvin klein
off white hoodie
nike cortez
supreme clothing
air max 270
lebron 14
off white jordan 1
nike air max 97
hogan outlet

sloanoa said...

check my bloglike it click to read moreclick for source this websitenavigate to this website