BERANI NAK IKUT??

Monday, January 11, 2010

SOPING!




ahaha..balek kelas dalam pukul 1.30 camtu..
macam awal dan kalau teros balek
umah tu konfem tatau nak buat ape..
nak pegi maen dengan anak sedare macam
nak kena tido sana kan..so macam malas..
aku pun teros drive dengan niat nak lepak
kat MPH great eastern mall..selalu gak aku buat bende ni..
aku memang ske a kan lepak great eastern..
sebab tak ramai orang..ahaha..mat salleh ramai a lepak situ..
ramai kat starbucks la of cos layan wifi..tu saje..
dalam perjalanan aku nak sampai ke eskalator tu kan..
woo woo..tau tak aku jumpe sape?perghhh..jumpe
LINDA JASMINE+QUE HAIDAR!!!gheeeee~~
sukela tengok diorang..walaupon beza umor kan?
eh berape yeh diorang nye age gap?tetibe nak gosip la kan.
aku memang konfem la tak port sangat tapi yang aku
tau que tu late 20's and linda dah late 30's eh?
ape2la..yang penting diorang tu nampak sangat loving..
aku doakan diorang kekal loving macam tu forever ok..
amin.
eh apela break cite dengan doakan artis neh?kau kenape?
ok ok..yela..mase ni tak sampai lagi MPH ok?ngaaaa~



inilah yang dibeli ok? tamak tak? tamak tak?

ni kalau fateha tengok ni konfem dia akan bebel: 'oo kau pinjam duit
aku kau lagi joli yeh beli majalah banyak banyak banyak yeh..'
ahaha..kan?ape kau tak malu ke azreen cite kat sini kau pinjam duit?
nope.aku tak malu.dah betol watpe nak tipu.aku beli ni bukan dengan
duit yang aku pinjam tu.fateha don't worry ok? (^^)V gheeeeee~~
aku beli ni sebab tak bleh tunggu bulan depan.kalau bulan depan dah
kua keluaran lain dah.aku rase membelanjekan duit untuk ilmu takpela
kan? kecuali cleo tu sajela ok..yang lain2 macam buku photoshop,digital
camera,d+a dengan reader's digest tu memang antara majalah2 yang
best pun..s e r i o u s ! t a k  t i p u  o k ?


ha..ni habit lah.kalau beli pape kene sign pehtu letak date!

supaya kalau orang pinjam boleh suh dia alert untuk pulangkan ok?
bleh??ahaha..lagi satu, last but not least aku beli buku nota..yeah~
padahal tahun baru dah masok hari kesepuloh dah kan?baru nak
renew buku nota..adeh..buku nota ni merangkap sumela..dia la buku
bajet..dia la buku conteng..dia la buku yang dibawak masok meeting..
dia lah segala-galanya lah..lirik lagu bagai..sumelah..mula-mula memang
niat nak carik warna puteh..tapi takdek yang best..kalau best pun,mahal!
so last-last selepas mundar mandir..pilih-pilih..aku pilihhh~



yang ni!!! gheeeee~ best tak? xpe..aku suke! =)))

sebab dia bersegiempat same..dan sgt compact dan
sangat cun! mungkin juge sebab quote kat cover tu..eheh..
so kesimpulannya hari ni memang asek dok belek segale
majalah-majalah-majalah tu..juge tadi layan AJL plak kan..
jom la kite tido plis..esok keje..sile diingatkan..banyak tu
benda yang nak kena kautim esok..orait.. (^^)V pis!