BERANI NAK IKUT??

Thursday, January 7, 2010

KINDA LIKE~

HAI!

sebenarnye dah ngantok tapi gigih nak siapkan juge keja opis.
esok nak kena present my baby dekat client ok? and i want the
client likes my proposal..i always (in silence) battle design dgn boss.
huahahaha..ape?tak faham?ha..macam ni ok.selalu kalau pape boss
akan design dan aku akan design juge.its like bagi client 2 options la.
tak pon, aku design, boss komen, dan aku yg degil akan cakap gini:

'er,i xmo buat macam tu sebab i rase mcm ni lagi best'

perghhh..kot ye pon nak bersifat degil kan? jgnla sampai menderhaka
dengan boss..gheeeee~ dan setiap kali ada presentation or discussion
dengan client, aku akan notice benda2 yg boss dah komen tu client suke
ke tak..haha..itu yg buat design ni lg interesting ok? when we tend to battle~
dulu kat opis lame pon macam tu jugak..boss nak macam ni, aku xmo..
so boss emo, buat lagi satu option..then fax 2 2 option kat client..gagaga~
nak tau?saat terindah dalam hidop ialah apabila client fax balek tanda
'nike'..ahaha..tanda right dekat aku nye proposal!muahaha!best giler~

'sori boss.i win!'

ala.tapi takdela selalu pon kan..kadang-kadang sahaje ok..nak-nak kalo
menang dengan boss yg kerek kan.wah wah wah..rasa macam nak
berjoget samba sahaje..ngaaaaaa~ok ok..dah cukop..tadi opis aku
ada main-main bedminten..aku pon join tapi sebagai tukang sorak
dan tukang buat bising dan juge tukang booo kan orang yang kalah..
ish..ish..mane de..aku tipu..pis..aku tukang amek gambau la..hehe..



inilah mereka budak-budak opis baru i~

suma lelaki ok..this is my world..dah biasa dah..pegi meeting,
pegi site, pegi inspection, aku sorang je pompuan..gheeeee~
kalo kat opis lame, aku sorang je pompuan melayu yang bertudung
di kalangan consultant2 lelaki yang semuanya chinese..ha..best tak?
kat opis sekarang ni ada je pompuan tapi suma dah tak evelebel ok.
kesimpulannya ialah aku tetap gigih nak jadi seorang akitek yg berjaya
doakan aku ok? kalau kita nak, takde yang mustahil kan?
aku nak sangat sangat sangat..aku yakin..insyaAllah.

AMIN