BERANI NAK IKUT??

Sunday, January 3, 2010

SEKEJAP ADE...



ah hah..
entry kali ni saje nk amek bersempena tige haribulan..eheh..konons..
padahal satu haribulan dgn dua haribulan dua ribu sploh aku bertapak dkt
atas planet yg xdek intenet la kan..sbb tu xleh nk update benda neh..
gheee~
haaa..pepatah NOW U SEE NOW U DONT neh femes disbbkn oleh biskot
chipsmore ni la kan..ececece..pepatah la konon2nye kan..x ble blah la ayat!
and kalo ckp melayu nye SEKEJAP ADE SEKEJAP TAKDE la..gagaga~
nk jugak translate padahal hujung pangkal cite x ketahuan lagi neh..
azreen merepeks~ok ok sudah sudah..intro yg over..kalau karangan spm
ni mcm xdek markah je kan..tak pon chegu akan bulatkan je dgn pen
merah dan langsong menulis: pendahuluan yg lemah dan merapu..
eh ade ke?pandai2 je aku kan..padahal dulu x penah pun chegu buat
mcm tu kan..haish..dan biskot kat atas tu ialah hasilan kreativiti anak
sedare aku yg rajin menabor dari menelan..sudahnye aku yg abiskan..
so bile berckp mengenai benda yg sekejap ade sekejap takde ni kan..
haha..boleh tak aku nk ckp pasal idea aku nak menulis tu dah xdek!!
tadi ade..mcm byk je nk cite..pehtu skrg ni mcm dh ilang plak sume..
tau x kenape?sbb lately aku tepu berym dgn sorang kwn neh yg kepale
dia weng..bleh tak?lepas aku chatting dgn dia mmg lgsong idea2 aku
dipadam mcm tu saje..chisss..sbb ape tau?sbb byk sgt bercerita dgn dia..
aku ingat aku dh abis mak nenek la kan..mak aiii..dia lg mak nenek dr aku
ok?banyak gile yg dia nk cite sampai kdg2 aku membiarkan je skrin tu
penoh..perghhh..naseb baek aku x kejam kan?mane taknye..kalo lah aku
tetibe lelap kan..lantak kau la bercakap sorang2 kan..sbb kdg2 dia menaip
tu pjg lebar mmg konfem aku xde can langsong nk mencelah..ahaks!gilo~
ha..tau x?kalo ade cite dia yg aku x paham,aku kene buat mcm ni:

ayinayusof: choppppppppppp! *angkat tangan* saye nk bertanye.

ahaha..then only dia akan stop dan ckp,silekan..perghhhh..mmg dasar
konfiden bercerita tanpa henti..berckp pasal ym ni plak..selalunye..hmm..
selalunyelah aku berym ni utk consult member2 yg tgh ade problem je..
takpon aku yg tgh problem dan nk mintak khidmat nasehat kwn2..
JARANG sgt sebenarnye aku berborak2 kosong sbb aku lg suke
melayankan photo editing aku yg mmg konfem tak penah menjemukan..
kdg2 keadaan yg buat kite berubah..ha..betol tak?ke kite yg berubah ikot
keadaan neh?yg mane satu betol?ngaaaaaaa~~ *i'm stucked.HELP!!!*
baeklah..aku dh ngantok kot neh..sbb mcm dh merepek dan melalut..
ok ok..sebelom aku tido aku nk share satu quote neh..sempat lg la kan..

"DONT TRY SO HARD COZ THE BEST THINGS COME
WHEN YOU LEAST EXPECT THEM TO"

ha..best kan?tak kire..ckp best jugak!best kan?gagagaga~~
sbb kdg2 kalo kite nk sgt satu benda tu kite sgt bersungguh2
mengusahakan..yela..dh rase mcm nk kan,kenala usaha kan?
tp bile hasil dia x seberape or tak yg mcm kite nak,mesti frust kan?
so adelah lebeh baik kalo kite buat ape2 tu sekadar memadai,
jangan berlebih2..senang ckp jgn letak harapan tinggi sgtlah..
nanti kalo jatoh xdela berdebuk..kan saket tu..kan menonggeng tu..
ha..aku kalo nasehat org mmg pandai..sbb tu rajin je consult org kan..
diri sendiri?huahahaha..diri sendiri pon x lepas sebenarnye..haish..
dahla..benti sini..stop stop..benti..pritttttttttt..oop oop..syhhhhhhh..
expect the unexpected?hmm..better prepare for the worst..bleh?

(^ ^)V

No comments: