BERANI NAK IKUT??

Wednesday, September 14, 2011

RABU TANPA KATA

.


.
.






 


... 







rabu 1:43 pagi
14 september 2011 
bersamaan dengan 16 syawal 1432

hari ni raya enam. heh. belum lagi siang hati dah berangan nak makan beriyani kambing esok. biasalah. nama pun raya.






.


15 comments:

bujal X said...

kemain rajin masak.baguslah.

*wink *wink~

tupaimerah said...

biskut raya ade lagi tak?

Chik Att said...

rajin anak dareee ni... bleh buat menantu .. hehehe

norh said...

wah..semuanya macam nak masuk majalah.. menyelerakan..

Daddy Ziyyad said...

Saya ingat tahun depan pun saya nak buat macam tu lah...ambik gambar juadah berbuka setiap hari dari 1 ramadan - 30 Ramadan..~haha

The Dreamer said...

apa maksud sebelum dan selepas tu? macam makeover je gayanya..:)

multitalented la u ni, ciri-ciri wanita yg lengkap..bleh jd photographer, chef, artist..hehehe

h4ni3 said...

juadah buka tu, beli ker masak?
hehe

cikceriacorner said...

ni masak ke semua?bestnye..pandainye..heheh

gadisBunga said...

bonbon mmg pandai masak. siyes tak rugi la uhuk uhuk uhuk!!!

Fatin Mraz said...

bikin aku lapar..

MasZuber said...

bikin lapar lagi juge...

gedek! said...

nampak sangat kamu sedang puasa nam...

aleen aiden said...

puding roti....aummm2!

ghost writer said...

kita patut bergabung,ayin.

biar aku jadi pengulas,dan kau sediakan gambar serta belanja aku makan.kena rasa masakan baru tau nak ulas macam mana kan... :)

Rahimah Ramlan said...

feeewit!