BERANI NAK IKUT??

Tuesday, December 29, 2009

BREAKFAST!

perghh..ape nk jadi dgn kamu ni azreen?
gheeee~~tido pukul 7,bgn balek pukul 11.30..
pehtu langsong mengadap laptop..adakah tidak jemu2?
ouwh..setakat ini maseh belom ok..padahal bil intenet belom byr lg neh..
silela melakukan pembayaran segera yer sebelom nyawa kedua ni diangkat..
huahaha..ok..ok..
japgi aku kua pi byr segale bil walaupun tidak bergaji sbnrnye neh..
ni dh tahap sengkek gile gaban tak bleh blah..
tahap mkn je ape yg ade kat umah..
nak kua pun pikir dua kali ok..takot xde duit nk isi minyk keta bleh?
diri sendiri ikat perot xkan nk bg keta plak yg kenyang kan?
doploh hengget isi minyak tu baek aku mkn kentaki kan..
perghhh..kemain lg..huhuhu..
cuti lame mmg seronok ok..tp cuti yg tidak berduit adalah sgt hambar..
ok ok..aku nk siap nk kua..ouwh..td pg breakfast aku yg itu yer.
tau x ape tu?itu ialah biskot raye haji pemberian makcik ani..
sape makcik ani?ahaha..dh byk pulak nk tanye kan..
papepun,biskot ni maseh ada dan belom berjaye diabehkan..
ha..biskot ni sedap ok..yg oren kt tgh tu mmg berperise oren..
sumpah tak tipu..
nak rase?ngaaaaaaaaaaaaaaa~~~




1 comment:

Azreen said...

kepade makcik yg memberi kueh raye ini dan bersempena dgn post saye yg bertarikh hr ini,slmt hari ulangtahun pekahwinan yer..sy mendoakan dari jaoh..amin. =)