BERANI NAK IKUT??

Tuesday, March 15, 2011

Entri Khas: 30 GOING 13 (ha ha)




.
.
.




aku sangat teruja menerima kad ini.
tina tulis dengan tangan kiri. kewl!
beb, thank u so much! aku suka gila!!


:)


anyway, 13.3.11 was a very very,

1. GOOD DAY 

...







*( age is just a number) eh? harhar,

2. GOOD FOOD


...




dan semestinya tanpa mereka berdua as,

3. GOOD COMPANION


tak mungkin aku segembira ini!


terima kaseh banyak tina dan mas


buat tina yang bagi kad
buat mas yang buat entri khas
tak lupa mak abah adik adik suma
buat kawan kawan yang antar sms
kawan kawan fb yang wish kat wall
kawan kawan fb yang wish kat inbox
kawan kawan blog yang wish kat sini
dan buat awak yang buat saya hepi






.
.
.








I FEEL LUCKY!


thank u all!!!








p/s: bila perasaan tu terharu
bercampur eksaited dan hepi
ayat pun jadi tunggang langgang

see?


i speak english!


kakaka



.

50 comments:

Anisa Hang Tuah said...

happy birthday..

akak..makanan sgt lazat2

lapar laah
hikss

MasZuber said...

the one and onli ayen!

lave u muah muah!

p/s: giler merah mak ngah baju aku dalam pix neh. baru prasan daa.. matching ngan neo kt blakang.. keh keh keh

h4ni3 said...

happy belated besday dear!
semoga sentiasa dilimpahi rahmat dariNya :)

tupaimerah said...

errrr.... soalan!
kat mana nak dapat bege macam tu??

Dr K said...

Happy Birthday Nour Azreen !!! :)

Nice food!
Kat mana tu?

Cik Ina Do Do Cheng said...

ayeen, ko masak sendiri ke atau dari kenny rogers.
simple but nice. makcik suka lah party yang cam ni. pinjam spk jlo ko.

skandaLdariLangit said...

ska mula merapu dalam bi bila rasa ta betul. ahaha


happy 30 ;)

bujal X said...

dapat hadiah dari yang teristimewa tak?

BonekadalamChermin said...

NIS,

kamu ni tidur pukul brape nis?
selalu akak tengok ada je!

stadi jangan berat berat
rileks rileks sudah

kena cukup rehat tau!

:)

THANK YOU nis!

akak pun lapo tengok ni
kakakaka

.

BonekadalamChermin said...

MASZUBER,


kakaka
sebab baju kau ni la

aku snap gamba tanpa henti
kat umah tina!!

adehs!

THANK U beb!

:D

BonekadalamChermin said...

DrHANIE,

TERIMA KASEH banyak dokter!

*hugs----------<

saya ni kakak kan?

kakakaka


.

BonekadalamChermin said...

TUPAIMERAH,


harhar

menarik bukan?
pemakannya ialah mas

sampai tapau tapau lah!

ni kat tony romas


:P

.

BonekadalamChermin said...

DADDYZIYYAD,


kami bertiga yg jakun
pi makan kat TONY ROMAS

harharhar

the best thing is
sorang pun x penah makan situ
bila bukak menu, suma blur!

:D

.

BonekadalamChermin said...

AKAK CIK INA MDDC,

hehe

kami makan kat TONY ROMAS kak
konon konon la kan

duduk melepak situ
sembang macam dok kedai mamak!
pom pang pom pang

...

spek jlo? kakaka..
nak amek la kak..
sy ada banyak ni

rm15 je satu!

:D

BonekadalamChermin said...

SKA,

harhar

seriyes?
kiut gila ah!

aku merapu english
kalau nak cakap bahase jiwang romentik

:D

.

BonekadalamChermin said...

BUJAL,

yang teristimewa hadiahkan diri dia bg saya...

huhu


PRICELESS!


:)

.

Unknown said...

aku mati mati ingat kau in your twenties.

:D

and yes, age is just a number.
may u live a long healthy life!

BonekadalamChermin said...

UNGU,


kakaka
takpe..mati hidup semula!

nampak sangat penulisan aku tak matang ye dak?

:D

TERIMA KASEH beb!

nah amek burger sebijik

O <--- burger. cuba zoom.

harhar,

sahromnasrudin said...

assalamualaikum...

salam ziarah dan folo blog ini...

selamat hari lahir walau lambat wish ya....:-)

BonekadalamChermin said...

waalaikumsalam ya inchek!

:)

TERIMA KASEH banyak!

jemput la selalu yer
tapi hari ni langkah kanan
ada byk makanan

harhar,

Chereta Chenta said...

hepi belated besday. makanannya sedap dehhh

pembaris said...

selamat hari lahir.saya sekrang tengah panik nak setelkan things to do before 30

sahromnasrudin said...

assalamualaikum...

trime kasih berkunjung ke blog sy..semoga berkunjung semula ya

gadisBunga™ said...

saya tiada. :(

Carnation said...

makanan best, sangat.

DeLancrettLurpak said...

apakah makanan yg diatas sekali? nampak mcm sedappp!!!

happy belated birthday yo!

uncle gedek said...

Gambar yang last sekali tu....

Kamu nampak sangat...


30!

ankeljonni said...

laaaaaaa.... ingatkan baru 25.. huhuhu...


dah ada boifren ye.... tak jadi nak ngorat. harharharhar.

Anonymous said...

wow!! beshnye........food itu!!

april thn ni selebret bday sorang2 la nampaknye..
beli kek sponge gambar ben10,
beli lilin 4 btg (3bsr 1 kecik) & tiup sorang2 kat staff's house

owh~~

Aleen Aiden said...

30 sudah?hepi belated beday kakak kaki togey...gambar d atas memang xmenahan.lapor!

cikceriacorner said...

eppy besday bonbon..kite sebaya..hehhehe

moga sihat dan ceria selalu..:)

miloaiskurangmanis said...

happy belated birthday my dear!
semoga panjang umur.. murah rezeki... kekal bahagia hingga ke akhir hayat ye....

maaf ye.. baru hari ni dapat wish
iols cuti dan bz skit lately!

BonekadalamChermin said...

CHERETA CHENTA,

TERIMA KASEH!!

:)

ya. makanan sedap sedap
sampai tak larat makan
dan tapau tapau...ha ha



.

BonekadalamChermin said...

PEMBARIS,

TERIMA KASEYYY!

bagus ada misi dan visi
apakah target sebelum 30?

kah-wen?


harhar,

.

BonekadalamChermin said...

SAHROM,

oh ya

SAMA SAMA

:)

terima kaseh juga berkunjung sini!


.

BonekadalamChermin said...

GADISBUNGA,

kamu tiada sebab bersebab
tak jadi masalah lah!

family 1st!

:)

p/s: aku selebret bday setiap hari! jom belanja aku makan? kakakaka,

.

BonekadalamChermin said...

SIXSEPTEMBER,

ya
sangat best

dan aku pun rasa mcm
kembang semacam je bila kua dari situ!


kakaka,

.

BonekadalamChermin said...

DE (adeh..panjangnya nama?),

atas sekali itu ialah


jeng
jeng
jeng


.
.
.

ONION RINGS!!!


seprais!!!

harharhar

cam harem nak seprais seprais

tapi memang best!
memang rase bawang!!

:D

BonekadalamChermin said...

UNCLE GEDEK!,

kakaka

itu baru gamba uncle

real life?

huh...






NAMPAK 45!!

kahkahkah,

.

BonekadalamChermin said...

ABANG JONNI,

aiseh
nyesal aku..nyesal


dah lama aku nak ngorat kau
tapi dah kau tak layan aku






MAJUK AH!


harharhar

adehs...tahpapetah

anggap je aku bergurau

:D

BonekadalamChermin said...

RAHIMAH,

food memang WAJIB best!!

harharhar

ai ni suka makan yu!

...

takpe
sy dah tulis kat kelender
7.4.11, ingat...ingat

nanti kita selebret sini yer

kamon
kamon

CHEERS!!!


.

BonekadalamChermin said...

ALEEN,

ah..kaw ni
tau aku 30 mula nak ngade panggil aku KAKAK!!!

sudeh!!

harharhar

jom a bila bila
kita pi makan makan

bagi kaki togey kau topap isi!

:D

.

BonekadalamChermin said...

CIKCERIA,

TERIMA KASEH beb!!

doakan sy ye..winkwink!

lama kamu tak bersiaran?
huhuhu


.

BonekadalamChermin said...

MILO AIS,

TERIMA KASEH byk byk
atas ingatan dan doa itu

saya hargai

AMIN

...

takpela lambat wish
usia sy pun dh mmg terlambat dh

harhar,

.

nasikputeh said...

kalo tiap kali besday dpt camni aku pn nk tua cepat yen... hari2 nek umur pon ceq xpeduli...

Semarak Api said...

epi belated beday kakak!
haha..
mg BdC mkin cun dr hari ke hari!

BonekadalamChermin said...

NASIKPUTEH,

kalau jadi mcm benjamin button
aku konfem tadehal lah!

ini dah kena start pakai safi rania ni...

leceh beb...leceh!

ha ha ha


:D


.

BonekadalamChermin said...

SEMARAK API,


arghh!!!

takyah aa panggil kakak!

kau buat aku rase TUA GILAA!!

ha ha ha

cis!

...

ehem

TERIMA KASEYYY for the wish!
doakan panjang umur ye..

:D

.

Bro Framestone said...

ala muda lagi.. happy buzday ek [belated]

BonekadalamChermin said...

BRO,

huhuhu

mudaaaaa...!

anyway

TERIMA KASEYYY!!!

-.-v

.