BERANI NAK IKUT??

Tuesday, April 6, 2010

IKAN KICAP!



SALAM!

=)

malam ni aku off stay up..niat di hati nak berehat sekejap..
kalau hari-hari tak cukup tido boleh mengundang penyakit..
ok..aku lapar.siang tadi tak lunch..sebab berkejar pegi setelkan
hal keta kat perodua dan juge hal yuran stadi kat kwsp..huh..
cuma sempat tapau goreng pisang singgit dengan air kelape..
abih keja, balek umah, perut lapar..bukak fridge..weeee..ada ikan!
masak lah..hehe..kuakan ikan yang keras kong macam ais tu..
rendam dalam air asam jawa (petua ni)..sementara tu aku solat kejap..
memang takde menu lain dalam kepala melainkan ikan masak kicap..
ouh my feveret! hahah..ketang..ketung..ketang..ketung kat dapor..
masak nasik sume..maka...inilah dia juadah makan malam saye!!

IKAN MASAK KICAP!! hmm..kalau memang dah suka konfemla
aku akan cakap SEDAP kan? heeeee..sedap! sedap! i tell you!!

=)

ikan yang sekeping tu aku makan separuh..separuh lagi simpan
buat bekal untuk lunch esok kat opis..jimat kan? hehe..

so okaylah..malam ni nak tido awal..hmm..saje nak tayang ck one ni!!!
ahaha..ahaha..chantek kan diorang wrap? eheh..sampai hari ni tak
bukak lagi..tunggu botol lama sampai ke titisan terakhir dulu..ngeh..
ramai yang cakap ck one ni perfume lelaki..haih..unisex la plis!!  =/
tapi aku ok je..lame dah pun pakai..sebelas tahun dah pun...

ada aku kesah??

oraitlah..kalau tak benti memang boleh jadi novel entry aku ni..

NOKTAH