BERANI NAK IKUT??

Sunday, April 4, 2010

SELEKEH



PAGI !!!

ha..ni shoot kaki keding la kan..tunggu sikit hari lagi aku
akan updet gambau baru..aku tengah dalam proses untuk
menggemokkan diri neh..ahaha..dikala orang lain sebok
nak kurus!! ok fine..i perasan..ramai je yang nak gemok an?
ngeh..lately aku sangat selekeh..tah kenape la..eheh..
dulu kua pakai crocs, sekarang kua sarung selipar je..
dulu kua mesti bersiap (pakai bedak segala..well..pempuan an?)
sekarang kua chermin pun dah tak tengok! ahaha...what happened??
tah..taboleh nak jawab..dah tua kot..dah malas nak fikir dah..
tapi kan..aku memang suka guys yang sloppy pun..wuwu...
kenapa la pulak nak cerite kan? ngeh! yer..aku suke guys yang
pakai sneakers instead of kasut kulit..aku suke yang pakai
jeans koyak instead of yang pakai slack..hmmm...
aku suke yang nampak chomot tapi bijak daripade
yang konon-konon hensem dan rapi padahal bongok..! =B
tapi sebenarnye biarlah hensem tapi chomot..heee..tamak!
papepun..yang paling penting mamat tu kena wangiiiiiii...
walaupun sloppy...dia kena wangi! i taboleh stand kalau guys
busok ok? omaigod..plislah! stay away..! huh..bercakap pasal
wangi ni kan..mengingatkan aku yang perfume ckOne aku dah
nak abis..sekejap lagi nak pegi beli..so can u read between the lines?
walaupun aku selekeh dan bijak, aku tetap wangi!! ahahaha...

=)

jom mandi? satgi nak pegi kelas..er..nak pakai selipar ke?
ngah! pegi kelas kene proper sket lah kan? sneakers!
gheeee..jarang aku pakai heels except for pegi keja...
ouh baru aku perasan..betapa tak femininnye diriku ini...!

O________o"v

' SOMETIMES WE AGREE TO DISAGREE '

Happy Sunday Ols!!!

eh jap..jap..aku suke yang stylo juge! ngah! ok dah...
marilah berangan..er..korang suke tak yang chomot?? eheh...



6 comments:

Anonymous said...

bukan ke yang selekeh tu selalunye busuk?hihi

Aku said...

Kiranya taste ko ni yang macam Albert Einstein la ek...

Chomot tapi bijak.

Hahaha...

BonekadalamChermin said...

hmmmmmmmmmmmmm
anonymous:
jangan menghakimi buku daripada kulitnya.bau dulu! ngahngah!

aku:
albert einstein tu wangi tak? gheeeee~

Aku said...

Xsure la...
Tak sempat nak jumpa peluk cium.

Hehehe...

fidde said...

huhu....aku stuju. abis2 selekah n sloppy n malas nak kisah pun...jgn la biar busuk!biggest turn-off for me! huhu

BonekadalamChermin said...

aku:

yewwwww!!

fidde:

kan? stendetla budak-budak art ni sloppy.ngeh!
(ke aku hint yg aku minat budak-budak art gak?)
muahahaha