BERANI NAK IKUT??

Thursday, April 8, 2010

JANGAN....



jukebox is playing : jangan...coba...menggoda lagi..takkan ku ulangi...

ha..sambung..sambung!! ahaha..ahaha..okla..
entry kali ni ketot je..eheh..



JANGAN suka serkap jarang..selidik dulu baru ambil tindakan...
tak ada masalah yang tak boleh diselesaikan..paling penting,
JANGAN LARI DARI MASALAH! FACE IT..SELESAIKAN!

bak kata john,

' every problem has its solutions '

dan lagi satu,

' when solving problems, dig at the roots
instead of just hacking the leaves '

dan lagi,

' don't find faults, find remedy '

eheh..saja nak singgah ni..tujela nak cakap..hari ni penatla weh..
take care ols!

=)

nota: saja nak tukau pesen paragraph ni. macam tak ok je kan? haih..esokla pikir! ( hmm..kalau nak pikir esok tu consider lari dari masalah tak?? ) jeng..jeng...jeng...

5 comments:

patungcendana said...

ok...aku sambung...

Manis mulut berbisa
Hampirku terpedaya
Kiniku menyedari
Engkau pandai berpura
Terpaksaku melupakan
Dirimu yang tak setia

hehehe...

re: boneka pun pandai juga tulis puisi...

BonekadalamChermin said...

sis PATUNG

ahaha..thanx! thanx!
paling best part ni
SELAMAT JALAN ROMEO! =)

fidde said...

jangan selalu berkata jangan, nanti nak eja jangan pun dah kompius cemana. (ape aku merapu nih? layan je la...huhu)

Aku said...

Jarang-jarang Aku serkap jarang.
Tapi sekali serkap, selalunya dapat.

Hahaha...

BonekadalamChermin said...

fidde
heeeee~takpe aku faham.memang disini tempat merapu pun! ngeh. aku dedicate ni :

' jangan bilang tidak bila kita belum mencoba
siapa yang tahu akan sama hatimu dan juga hatiku
banyak yang bercinta bertahun-tahun putus juga '

=)

aku
ouh kalau mengena tu kira bonus lah! selalu orang pempuan je ske serkap2 ni..especially time boifren xjwb msj,xangkat kol..! ngeh.

=)

hihihi