BERANI NAK IKUT??

Saturday, October 9, 2010

DIALOG 2

.
.
Suasana pejabat kecoh seperti biasa. Mempersendakan aku itu biasa pada mereka. Mentang-mentanglah aku tidak melawan mahupun bertukar menjadi BADANG yang perkasa tatkala menjadi bahan gelak ketawa mereka, itu tidak bermakna aku bersetuju dengan segala tindakan mereka itu. Tiba-tiba telefon bimbitku berdering. Detik hatiku 'ouh saved by the bell '. Nyata tertera nama pemanggil, mampu membuatkan aku tersenyum sendiri. Butang hijau ditekan, lalu pemanggil bersuara,
.
.
.
HAH. ADA APA? 
.
.
.
[er, bukan awak ke yg kol saye??]
.
.
.


Tengok muffin-muffin tu dah macam mushroom!!!
Suma mengembang dan bertindih sesama sendiri!
Overload!! AaaaaaaaaAAAaaaaaaa!!!! ;P







9 comments:

gadisBunga said...

hu?

MasZuber said...

hmm abis ke dialog tue ayen..?

The Dreamer said...

hahaha...dialog2 ringkas yg boleh difahami dlm apa jua keadaan...like!

BUNGA said...

heheheheee... ringkas tapi padat! :)

BonekadalamChermin said...

GADISBUNGA: hu hu? [sepatah dua kata?]

BonekadalamChermin said...

MASZUBER: abish! tunggu yg ke3.

BonekadalamChermin said...

THEDREAMER: like juga! kdg2 sakit hati pun ada.

BonekadalamChermin said...

BUNGA: paling sakit hati kalau kite sms pjg2, nnt dia reply 'K'. tu je? cis!

mekdonel said...

entry ini worth reading..

http://fdausamad.blogspot.com/2010/10/maher-zain-ni-sunni-ke-syiah.html

http://fdausamad.blogspot.com/2010/10/metafora-sarcacsm-sound-derek-dan.html

serius!