BERANI NAK IKUT??

Monday, October 18, 2010

DIALOG 3

.
.
' i kan kawan dengan u kan memang sabar banyakkkkkk sangat tau.
 u faham tak perasaan i sekarang? u dahla jauh. pastu asek sibuk je
manjang. abis tu i nak borak dengan sape? u tell me now. dahla henfon
u kena bar, abis tu i nak mesej2 dengan sape? menyampahla camni.
u ada pun serupa macam xde. nak kata xde tapi ada. baik takyah ada!
eh apa ni? u ingat i suka ke macam ni? 
orang lain hujung minggu gi tengok muvi,
i ni nak cakap fon dengan u pun susah! 
mase i tido u jaga, 
masa i jaga u tido, 
bistu how? 
ok. sekarang i nak tanya u.
i nak putus, u setuju tak? '
.
.
.
.
.
.
.
' TAK SETUJU '
.
.
.
'.......!!!'
.
.
.



' ceklat ni i beli nak bagi u tau x? sweet kan i? 
pastu u buat hal, i makan terus suma.
ok. i nak tanya u sekarang. 
u marah tak i makan ceklat nak bagi u ni? '
.
.
.
.

13 comments:

MasZuber said...

oi senangnye nak putus adoi..

yg nk putus tue ko ke dia ayen?

BonekadalamChermin said...

hahaha
aku suke soalan kau!

ko rase? ;p

MasZuber said...

;p

sendiri rase..ko kot yg nk futus neh ;P

Anonymous said...

tettttt!!!! ;p

Anonymous said...

sikit2 putus...puuhh~...T__T'

u nk putus dgn i? said...

mas, ko agak ayat2 emo mcm tu dtg dr sape? hahahaha
[eh. sori aku gelak.]

tinailyani said...

babe, ko xjamu kt aku pun ceklat tu kemarin?

The Dreamer said...

tak setuju?..hehe..pegi couples' counselling la..(ada ke?)

BonekadalamChermin said...

:)
ini dialog2 sandiwara dunia.

aloy_paradoks said...

i tak suka makan coklat,,, u makan la..

Huj@n said...

wah.....nak coklat tuh!!

Anonymous said...

comelnye coklet tersebut.

BonekadalamChermin said...

sorila lambat respon. ngeee~

mastora: dia bukan aku.

anonymous1: kebabom!!!

anonymous2: lek a der.

tinailyani: ceklet? kite kan dh clash??

thedreamer: ahaha.tu la kan.bleh plak men x setuju. suke dia je.

aloy: kalau mcm tu u belikan i la. i mkn je.

hujan: beli sendiri.

anonymous3: kan? aummm~