BERANI NAK IKUT??

Monday, November 22, 2010

CINTA HATI

.
.
.




tinggal kurang dari seminggu nak submit.
sebab tu aku jarang datang sini. 
.
.
.

anyway

aku ada terima sms dari seorang kawan
dia kata dia terpengaruh dengan cerita baik-baik aku dalam ni
padahal dia berpendapat aku tak macam tu

buat kamu,
terpulang. 
memang niat aku menulis di sini bukan nak cerita jahat diri.
aku cuma nak berkongsi benda yang baik-baik.


bukan suruh percaya.


:)


14 comments:

gadisBunga said...

sape tuh?

kenapa byk org tak tau pasal hak masing2 dalam blog sendirik?

huh!

BonekadalamChermin said...

:)

aku bukan ayah pin nak ada pengikut atau pengaruh. aku tak perlu semua tu.

anyway

dah tau aku jahat
tak perlu la baca blog aku.

kan senang?
.
.
.
!!!

Jank said...

ketuk je kepala org tu, sampai x?

BonekadalamChermin said...

JANK: aaaaaa!!!

bujal X said...

bon bon bon oh bon~~

*gudluck kamu~

BonekadalamChermin said...

BUJAL: yeay!

tu kira pom pom ke ape?

THANK YOU!!!

:D

Rahimah Ramlan said...

ish3..keji tauuu statementtt~
patut di tembak dgn senapang gajah org iteww..

tupaimerah said...

'terpengaruh dengan cerita baik boneka padahal berpendapat boneka tak macam tu'

ah! ada aku kisah dengan pendapat kau???

hamzah ian said...

ah sudah.. gua tak masuk

BonekadalamChermin said...

RAHIMAHRAMLAN: hahaha. bia la dia. mencik!

BonekadalamChermin said...

TUPAIMERAH: nice! i like!!

BonekadalamChermin said...

HAMZAH IAN: dah dah. kua! 'P

The Dreamer said...

apa kene org tu...sukati org lain la nak syok sendiri ke apa kan..bukannya ko ajak org buat keje xbaik pun..hmm, abaikan je..bg i tak perlu cari apa yg tak baik, dah dewasa, pakaila otak pikir sendiri..

miss nina said...

biar je la. bukan semua hati orang kita mampu jaga setiap masa