BERANI NAK IKUT??

Monday, November 15, 2010

EHEM...EHEM

.
.
.

teringat masa zaman cinta monyet kat sekolah dulu
zaman minat-minat kat pakwe hensem
.
.
.
.
dulu aku kalau minat orang 
 memang diam-diam
kalau lalu kat kelas dia
intai-intai tengok dia buat apa
bila berselisih bahu buat-buat tak kenal
tapi lepas tu senyum-senyum sendiri
dekat dalam buku nota mesti conteng-conteng
tulis nama aku dengan nama dia
konon-konon berangan dah jadi pengantin
ah. zaman dulu-dulu
mana ada henfon nak sms-sms cakap hai
ye tak?
.
.
.
pendek kata
bercinta zaman sekolah dulu lagi sweet kot
.
.
hmmmm
ingat lagi tak?
.
.
.
hehehe
.
.
.




saja nak flashback 



24 comments:

bujal X said...

gatai ar..bujal dulu x smpat brcinta dgn monyet..skolah atap..

The Dreamer said...

eh..mana ada pakwe hensem kat sekolah kita azreen..skolah rendah ke? heheh

ckLah@xiiinam said...

Ehem-ehem...

:D

BonekadalamChermin said...

BUJAL X: hahaha. hensem oooooooo!!! 'P

BonekadalamChermin said...

THEDREAMER: kau kantoikan aku! hahaha. yelah. SEKOLAH RENDAH!! cis.

BonekadalamChermin said...

CKLAH@XiiNAM: hehehe..kiut kan? eh mana ada pegang-pegang tangan masa tu. sumpah tak! 'P

tinailyani said...

minat yg ensem je? haha

cik fiza said...

wah mengimbau kembali kenangan nakal2 zaman sekolah.. mmg btul xde sms mms dan sebagainya.. surat2 je.. :)

tupaimerah said...

pernah main mata sampai si dia tergolek jatuh tangga.

gadisBunga said...

ingat......!

asal terserempak je memasing jalan mcm ketam~

lalala~~~

miss nina said...

ingat jugak :)
malunya bila si dia tahu yang kita sukakan dia

BonekadalamChermin said...

TINAILYANI: fitrah la manusia. yg hensem mmg utk diusha.

hahaha

BonekadalamChermin said...

CIKFIZA: ye betol betol betol. surat!

penah juga dapat surat yg berisi bedak.

penah tak?

BonekadalamChermin said...

TUPAIMERAH: wah. buli ke ape?

BonekadalamChermin said...

GADISBUNGA: hahaha. lu memang RARE!

BonekadalamChermin said...

MISSNINA: saya lagi best. dia baru dapat tau selepas 17 tahun. menarik bukan?

hihihi

a.samad jaafar said...

salam kenalan.. tertarik pada nama blog ni..BonekadalamCermin..cukup menarik.. dan cerita cinta monyet buat aku terkenang2 hihihi..

BonekadalamChermin said...

A.SAMAD JAAFAR: hihihi

salam kenal juga.

terima kaseh sudi singgah sini. ya. cinta monyet tu kalau kenang-kenang kdg lucu, kdg terharu.

budak-budak. haih.

Jank said...

kesian kongkang, siamang, beruk, x msuk list

bawai said...

surat tulis tangan beats sms/email any day

BonekadalamChermin said...

JANK: ah menyampah! 'P

BonekadalamChermin said...

BAWAI: best kan dapat surat? :D

gedek! said...

My mom said... Orang panggil 'cinta monyet' sebab selalu 'bergayut' kat telefon....

BonekadalamChermin said...

UNCLE GEDEK! : hihihi

kalau selalu bagi surat kita nak panggil hape ye? cinta......hmm..cinta...

ah malas pikir.

'P