BERANI NAK IKUT??

Wednesday, November 3, 2010

PERASAAN PERASAN

.
.
.

....kalaulah doraemon boleh bagi pinjam, ye tak?








baik pinjam pintu masa!!
sikit punya jauh ke nak terbang???


shadap.



19 comments:

MasZuber said...

comelnye ko..

ko ke yg terbang itu..

BonekadalamChermin said...

hahahaha

ini ialah perasaan tertekan
yg diadaptasikan ke dalam dunia angan-angan

*supaya hati gembira sedikit*

bujal X said...

he~gembirakan sedikit hati kamu yang risau itu~banjir cepat surut~banjir cepat surut~banjir cepat surut~

senyum la sikit bon~

kucingorengemok said...

comel la... walaupun, err, apa kat pipi tu? air mata sayu lagi ke?

tinailyani said...

hahahahahahahaha

baik pinjam poket doraemon je.
macam-macam ada!

miss nina said...

perasan tak tv3 siarkan hal2 banjir selepas isu galas dan lawatan hillary clinton (8.28pm), patutnya time ni biarlah satu malaysia tahu yang rakyat di utara & pantai timur sedang mengalami bencana.

erghhh..geram sekejap. minta2 semua yang terlibat (mangsa bencana alam) diringankan kesusahan

BonekadalamChermin said...

BUJAL X: :) lihat wajah chomel anak kamu dh buat sy senyum dh. bulattttt!!!

BonekadalamChermin said...

KUCINGORENGEMOK: T_T huhu. yela tu. sbb tu pakai spek itam. mata dh bengkak katanye.

BonekadalamChermin said...

TINAILYANI: shadap.

BonekadalamChermin said...

MISSNINA: thanx byk2. itula. bantuan pun x ada lagi tau. byk pusat pemindahan banjir x ada makanan. kesian.

nasikputeh said...

haha. bole plak kan ko ni..



aku kat perlis...

aku said...
This comment has been removed by the author.
noreed said...

kalo guna buluh terbang tu, rasa nya tak cukup power bateri utk hantar bantuan tu.

gedek! said...

Color pencil!

Rahimah Ramlan said...

pandainye dia melukissss..sukeeee...

sabar k..ni brp hari senyap ni awk balik kg ke?

BonekadalamChermin said...

NASIKPUTEH: hahaha. tula pasal. perasaan perasan.

kat perlis?? wuhuhu. harap semua ok.

BonekadalamChermin said...

NOREED: huhu. x terpikir pulak pasal bateri. 'P

BonekadalamChermin said...

UNCLE GEDEK! : yesszzzaaaa!!!

BonekadalamChermin said...

RAHIMAHRAMLAN: che kak. hihi. sikit-sikit boleylaaa. 'P

ak ah. minggu yang busy amat!!! huhu.