BERANI NAK IKUT??

Sunday, January 17, 2010

AYAM PENYET


eheh..sebenarnye ni tengah emo dengan fesbuk yang taboleh
nak upload gambau..dari semalam la kan dok try try try..
entry ni pon sepatotnye semalam tapi blog pon problem.
taboleh nak upload gambau gak..haish..kenapekah suma?
letih sudeh..okla..semalam aku temankan tina kat opis yang
keterpaksaan bekerja di hari wiken..gheeee~ padan muka! ahaha..
ouh ha..semalam juge aku tido lepas suboh ok..nak tau kenape? hmm..
kerana saye ade sesi berstory telling dengan penunggu gua..
dia claim dia pendiam la kan..konon-konon..dalam lime jam sesi
berlangsong, tige jam setengah dia sahaje yang bercerite ok? haaa..
pendiam la sangat kau pakcik..wak lu!! ahaha..banyak la pendiam..
sile jangan bertopeng plis..ke u nak i belikan topeng ala-ala bandi amuk?
gheeee~ (^,^)v
ok ok..sebenarnye nak cite pasal aku nye lunch break
dengan tina my beloved besfren forever tak bleh blah tu..pisss..!
kitorang nak pi food court sebenaunye..seperti biase aku tatau kat
mane nak makan best..kalau ikotkan aku, memang nak ajak pi
kampong baru je makan ikan keli bakar..ahaha..feveret ok? dahtu
makcik tinatintintong cakap jaoh la pulak..aku pon amek dia dan
drive menuju ke arah carrefour..so happen terfikir nak pegi wangsa walk.
sebab memang tak penah pegi pon since dia nye opening tuhari..
dengan konfidennye kitorang masok untuk mencari food court..
toing!! dah jalan ke hulu, tak jumpe..ke hilir pon, tak jumpe juge..
maklomla first time..aku pon dengan selambe pegi la
tanye dekat akak yang jual waffle kat situ..

'akak kat mane food court?'

'kat atas'

aku pon anggok2.kat lam kepale dah set nak menuju ke
eskeleter dah..tibe-tibe akak sebelah dia nyampok,

'tapi food court tak bukak lagi dik'

wahaha.eh ape daa? hmm.last-last kitorang terpanggil nak
mencube makan kat kedai ayam penyet..ha..yang asek dok
dengar penyet penyet tu..tapi apekebendenye pon aku tatau..
so kitorang masok dan dudok di meje bernombor tige..eh?
nombor berape sekali lagi? TIGE la..eheh?






ha..nilah ayam penyet tersebot..not bad la..crunchy!

rase macam buat entry untuk jalan-jalan cari makan la pulak.
ha..kepada sesiapa yang belom mencube, silela berkunjung
ke wangsa walk mall di mana restoran ayam penyet ini terletak
bersebelahan dengan restoran mini wok special di ground level.
harganya berpatutan dan rasanya juga sangat enak khusus
buat mereka yang menggemari menu nusantara ini.
sekian.

=))))