BERANI NAK IKUT??

Sunday, January 3, 2010

SEMANGAT BARU

hmmm..esok aku nye 1st day keja selepas agak lamela juge
aku berehat dan merehatkan diri..aku benti dr opis lame awal
2 minggu dgn niat nk berehat pehtu dgn x disangke eksiden
terok la pulak..lgsong amek mc pjg campor tolak dkt sebulan la
jugak aku tidak berbuat ape2 melainkan melayankan fb dan
mengacau membe2 yg tgh keje..seb baek juge kena hjg2 thn..

*perghhh..eksiden pun kire naseb baek kah?wah wah wah*

kire mcm penutop tirai 2009 la..hari ni aku rajin plak tetibe kan..
tujuan asal nk masak megi goreng bleh plak bertukar kepade
masak nasik lemak..bleh?bapak jauh bezanya tu..gheeeee~~
sbb kat luar yg ujan x benti..so aku mcm mls nk kua..tgk kat dapor
ade je ikan bilis dgn telor..cili kering pon ade juge..masak jela kan..
esok bleh bawak bekal pi opis..jimat dh breakfast dgn lunch!gagaga~


ha..inilah dia..nasik lemak tersebot..

so skrg dh makan..perot pun dh kenyang..lepak jap..tunggu sume
turun ke perot dgn selamat..ecece..konon tamau buncit a tuh.. =P
nak kene tido awal mlm neh..dh x bleh jd burung hantu dh tido kul
tige pat lime pagi kan..gile ape esok kene masok keja awal ok..
semangat baru pada tahun baru ini!!!wah wah..excited lebeh plak..
doakan tempat keje kali ni best ok?penat dh keje tempat x best...
ok kejap lagi dh nk tido..

GUDNITE EVERYBODY!!!

=)))

No comments: