BERANI NAK IKUT??

Wednesday, January 20, 2010

I AM ME~





ah ha..inilah berlaku di kala aku dah agak tepu
dan kebosanan melayan design..so layan zee avi jap..
ni siap google lirik pehtu salin..padahal boleh je kalau
nak teros print kan? wahaha..tak best.kene tulis gak..
satu kelebehan kalau kite menulis ialah kite boleh ingat,
betol tak? so aku nak gitau yang aku dah hafal dah lirik
lagu neh..setelah mendengar ulang ulang ulang tanpe jemu
sampai bateri henfon kong..maklumla tak mampu nak beli
segala ipod,mp3 ke mp4 bagai kan..dengar kat henfon je..
aku memang sangat suke zee avi nye lagu sebab relax..
paling suke bitter heart la..then kantoi..then just u and me..
then honey bee..perghhhh..apesal macam makin banyak je..
gheeee~ ada tak korang-korang yang suke gak? =)))))
ok GENG!!! ahaha..dedicate la i am me once more neh..
macam banyak je relate dengan cerite hidop aku..hmmm..

' but i should thank you for
taking my blindfold off now
i ain't jaded no more
and i take pride in being the one
that said goodbye
that could only mean
I AM ME ONCE MORE'

D E D I C A T E !

(^^)V




3 comments:

HujanBalikKeLangit said...

zee avi tuh budak skolah rendah aku...sama umur dowh..nama die izyan...hehehe...

BonekadalamChermin said...

perghhh...
aku tau a dia budak serawak.
tapi best dowh lagu2 dia.eheh.
i loike~~ u like x?gheeeeeee~

HujanBalikKeLangit said...

hahha...best...i like...last year aku tahu yg zee avi tuh die...kawan2 aku yg lain terkejut dowh..bestfren die waktu skolah dah jd superstar...zee avi tuh bdn kecik2 jer..x sangka jd bintang besar...kreatif pulak tuh..hahha