BERANI NAK IKUT??

Tuesday, January 26, 2010

CRAPS~


HOLA!!!

lame kan aku tak updet bende neh? hm..wiken yang sangat sebok dengan kelas, assignment yang memerlukan aku untuk berjaga malam dengan erti kata lain 'sapa suh kau buat last minet'..ha padanla muka sampai tak tido kan? suke kan macam tu? pastu bile pegi kelas esoknye, ropa-ropanya assignment tu kene anta next week la pulak..rugi rugi..rugi pegi kelas..bleh macam tu?wahaha..and last wiken juge aku dijumpekan dengan penunggu gua..walawei..dijumpekan la sangat..jumpe memang jumpe..aku tatau a dia, tapi aku rase macam kenal dah lame la kan..ha sape suruh kau bercerite kesah hidop kau dari kechik sampai besau kan? dahla tu..berceritenye tak ingat..detail ok..kalau describe kantin pak usin tu, konfem kalau diberi pilihan segala jenis kusi meja kaler ape sume kau nak cerite kan? adeh..so rase macam dah jadi kawan kamceng plak..gheeee~ kalau nak ikotkan background, segale macam field of study ke, karier ke (ececece..karier la kan..), sekolah ke, memang takde langsong yang same ke yang tersame ke..tapi tah kenape banyak la pulak modal nak berborak..hmm..kenape yeh? mungkin kau same je mak nenek macam aku kan penunggu gua!wahaha..ok fine..sebenarnye sangat penat ni..tapi dah taboleh tido..cukupla sampai di situ intro bercerite pasal penunggu gua..menghabiskan mase dengan dia memang best..rase macam happening je..rase macam kalau tetibe kau nak buat konsert, buat je! kalau tetibe kau nak joget, joget je! ha..macam tu la..joget tu dia eh..bukan aku..tah kenape dia sangat bersemangat berjoget lagu wondergirls..sumpah sangat chomel ok?wahaha..adeh..kenapekah begitu?ok ok..stop plis..kalau nak bercerite pasal dia dan segale macam kerenah dia, memang takkan abis. kesimpulannya, dia kawan yang 'rare'..ha kau suke tak dapat award neh?memang sangat susah la kan nak jumpe orang yang boleh ngam dengan kite dalam tempoh mase yang tidak lame..kan?haish..that's why la kawan-kawan dia selalu claim yang dia seorang kawan yang baik..kirenye agak bertuah la sape-sape yang dia kawan tu..wahaha..weh,apesal aku puji kau??patotnye kite forever enemy kan?ok dah..stop plis!

' A conclusion is the place
when you got tired of thinking '



shadapppppppppppppppppp!!!!
(^^)v

hmm..frankly..aku still lost dalam dunia sendiri..fobia tu sangat tebal dalam diri..trauma..mebi that's the best word i guess..dah tak berani nak memulekan relationship..terok kan?sampai bile nak jadi macam ni?kadang-kadang tu kemain lagi happy..bergayot, berym, berfesbuk..gelak-gelak..share itu ini..tapi end up rase sangat kosong..empty..and then ape saje yang aku dah buat, semua rase macam nak tarik balek..sume rase macam salah..walaupon orang tu cume nak berkawan je..sampai rase nak kawan pon kadang-kadang tamau..wuwuwu..sumpahan apekah yang beraja dihati aku neh??kadang-kadang ada rase suke, tapi sangat sekejap..bila aku rase macam ada yang slack, cepat-cepat aku wrap up..rase macam kejam je buat kat orang macam tu kan?tapi better dari awal kite tolak daripade memberi harapan yang tinggi melangit pastu blah macam tu saje..gile takde hati dan perasaan weh! nope..i won't do that..kalau dari awal aku dah kata tanak, so tak perlula berbuat ape-ape..it won't turn out to be 'yes'..aku yakin belom masenye lagi kot..belom berjumpe dengan the right one..dan aku juge bukan tidak mencube untuk menyukai orang yang suke aku tapi keadaan itu amatlah sukar untuk diterima..wuwuwu..susah kan? haish.. T_T"




' Maybe God wants us to meet a few
wrong people before meeting the right one
so that when we finally meet the person
we will know how to be grateful '

so, kene bersabar huh?
hmm..marilah sama-sama berdoa..
semoga apa yang diimpikan tercapai..
amin..

jom tido sekarang?
jom laaaaaa plis~~


2 comments:

lakyd said...

check over here https://www.dolabuy.ru/ click to read more Visit Website click this site click to find out more

Unknown said...

see post replica bags in pakistan her comment is here replica kipling bags review replica evening bags