BERANI NAK IKUT??

Monday, January 11, 2010

SEPULOH O1 SEPULOH


nice date huh?er,takde sape2 nak kawen ke bertunang ke hantar chenchen risik ke hari ni?ahaha..ok ok..pantang nombor chantek eh..chantek lagi tigebelas ok?perghhh..hari ni hari yg sangat penuh dan sangat kurang masa percuma ok..pagi-pagi dah terpaksa menggigihkan diri ke kelas yer..konon macam bersemangat la pada awalnya..bila kena berbaris tunggu lecturer dok counter student one by one untuk nak diskas topik, ha aku mule la rimas kan..kan memang tak suke menunggu?ape lagi..mulela aku berjalan ke opis..pegi amek borang insert delete..ha jangan tatau yang aku maseh belom register lagi..sekali pegi kena laser dengan budak yg keje kat counter opis hari ni bleh?dia cakap last day insert subjek ialah pada minggu lepas,3hb..ak e la..pehtu dahla kerek..taknak terime pulak la kan kalau aku nak submit borang tu..macam dia la yg approve budak2 untuk register subjek..eh budak,kau jangan kerek sangat boleh? ckp la elok-elok sket kan..gua bayar beb..hutang sana sini nak bayau space ni ape kau tau?haish..takpe..takpe..kau taknak terime aku nak submit borang yer..mentang2 kau pakai eye-shadow tebal nak mampos kaler biru tu kau ingat aku heran?ahaha..tibe-tibe emo sebab dia pakai kaler biru bleh?

 *tak suke biru plis*


inilah borang yang nak direject tersebot

sabau jela..then aku pon ape lagi..text fateha: bak sini no fon puan jes.
puan jes tu penyelaras kitorang ok.aku terus kol dia tanye apekah sudah
tiada maaf untuk student yang baru nak register neh?padahal kat kelas
hari ni berderet lagi yang baru nak amek signature lecturer untuk nak daftar
subjek.i am not alone ok.nyanyi lagu abg michael jackson sekarang!ahaha
then ape lagi bersoal siasat la puan jes dengan aku kan.
sape yang tak bagi kamu hantar borang?sape?sape name?wah wah..
macam aku port je budak counter yang pakai
eye-shadow tebal tu name dia ape kan..
helo??like i care~ pehtu puan jes suh aku kirim je
borang tu kat lecturer yang mengajar hari ni..
so that lecturer tu bleh pas kat dia kat jb..ni la susah kalau kelas kat kl,
penyelaras kat jb..kami macam dianaktirikan ok?budak counter men suke2 je nak halau.tau tak kami lah penyumbang terbesar akaun korang??haish.lemah tol.buat aku emo je di pagi ahad neh.dahla tunggu punye tunggu daripada pukul 10pg turn aku pukul 1,bleh?perghhh..kalau aku tau la kan,konfem pukul doblas baru aku masok kelas..aku kan xleh dok diam?aku siap boleh pegi jalan-jalan..pegi ko-op beli waffle..ha..faveret aku kaya+cekelat..ahaha..choppp! jgn tiru plis..paling tak suke peanut butter ok.sbb bile makan dia melekat dan melekit satu mulut..yeks! *sori kepade yang menyukai peanut butter*bukan maksudku begitu ok..gheeeee~korang nak suke,suke la..aku tak suke,forever tak suke..dulu penah juge mencube yang goober tu..ala..yang peanut butter selang seli dengan jem tu..pun x bleh gak..still jugak yeks..haish.ok ok..ni ape kes kau dah melalut cite pasal peanut butter neh..stop plis..last2 nak tau?aku tunggu chegu dekat (jap eh nak kire..dari pkl 10 sampai pkl 1) ha..dekat 3 jam..end up jumpe sekejap je tak sampai lime minet!chett..sabau jela..sebab,'saye rase topik awak ni takde masalah.awak carry on jela in details.ade ape2 soalan nak tanye?' eh?bukan patot chegu ke yang tanye.adeh.yela2.aku pun tanyela lebeh kurang.kalo tak tanye konfem aku jumpe tadi tak sampai dua minet je.rugi..rugi.. (T_T)'

7 comments:

n a n i h a said...

ouwhhh
i suke waffle peanut butter+chocolate.sedap!
ngeeeeee
i xsuke kacang sangat,tp i suke gile bende2 makan berunsurkan kacang2 nih.pelik x?ngeeee

notakaki : penting ke i nk bgtau suke kacang ke x eh?haih..

BonekadalamChermin said...

ahahaha
yer che hananiharubirutaksukeplis~
u saje je nak suke bende yg i tak suke kan
apekah??ngaaaaaaaa~ ok tak geng plis! =P

n a n i h a said...

laaaaa
yela..nnt kalu i suke bende yg u suke jugak,jd azreenharubirutaksukajugakplis kanggggg
ngeeeeeeee

BonekadalamChermin said...

wah wah wah
mentang2 dah online
banyak idea yer..haha
n i c e o n e d u d e !

waniey said...

hai, samalah, aku pon tak berkenan dgn peanut butter. giler tak leh terima tgk org mkn roti dgn peanut butter kt stf.. hishhh.. tak logikk. tak logikkk... baik mkn dgn nutella, jauh lebih sedappp.

BonekadalamChermin said...

waniey!!!!!!
hi-5!hi-5!
G E N G !

gheeeeee~

selain menambahkan jerawat dan kandungan
lemak kachang yang sangat tinggi,aku pon
tatau apekah kelebihan memakan peanut butter itu?sekian.

yanmaneee said...

zx flux
moncler coat
balenciaga shoes
yeezy shoes
golden goose
nike air max shoes
cheap jordans
yeezy boost 350 v2
curry 4
yeezy boost 350 v2