BERANI NAK IKUT??

Wednesday, January 6, 2010

MACAM NAK DEMAM =(

hola!
gigih kan nak juge update benda ni walaupon
satu badan dah rasa tak sedap lemau payau sumela..
dah mula sema-sema (aku memang sebot neh) aka selesema...
gheeee~~ =)))
maybe sebab lately selalu hujan lebat
dan aku memang suke la main redah je..
ala alang-alang jarak dari koridor opis ke kereta tu tak sampai pon sepuloh
tapak kan? tapi kalau tapak bigfoot mebi la setapak je..
tak pon setengah tapak..ke suku tapak je eh?ke suku sakat?heh?
eip! ok ok..dah dah..
banyak pulak nak pikir perumpamaan tapak ape, besar mane
hari ni mari kita buat cerita bergambar la yer
sebab badan aku yang semakin panas ni
dah macam tak selesa dah nak menaip panjang2..
bleh?
wah wah


ha ni keja yg sudah semakin menunjukkan taringnye~

apa ingat memang keja akitek ni main suka2 ke nak tukar design?

*ayat ditujukan kepada consultant yg tak puas hati especially engineers*

bukan senang ok nak dapatkan layout yang betol2 maveles..
tu dah berkeping2 dah bater paper tu aku kerjakan..bile jumpa bos,
ada jela yg itu ini..yg 'what do u think if u do like this?'..
or 'i think if u switch this to that is much more better'..
ahaha..standard la kan..selagi job ni tak construct..

*kdg2 tgh dok construct dekat site pun bleh ubah lagi*

dan sebab itu juge orang cakap seni itu subjektif ok?
nanti bila sampai kat client lain pulak cerita dia kan..
client pun nk tunjuk skill design dia jugak..kalau boleh suma nak
kena jadi 'i rasa buat macam rumah i dekat tropicana tu pun not bad'
wah wah ayat standard la..kalau boleh suma nak refer kat segala
harta dia yang ada kan..dah nama pun client kan..dia bayar kita..
terima jela..kalau dapat client yang sporting tu memang bonus la.
ok ok..ha daripada macam malas nak menaip tiba-tiba banyak la pulak..


tadi juge bos aku yang baru balek dari menunaikan haji bagi ni..
tasbeh dari mekah ok? OH TERIMA KASEH~~ =)))
masa dia bagi tu dia cakap, 'ni my son, anick yang pilih'
hehe..chomel..si anick tu baru nak masuk tadika ke darjah satu..
hmm..aku doakan bos aku dimurahkan rezeki dan berada bawah
jagaan dan lindungan Allah SWT..Amin.. =)))
and sebelom ayat dimatikan di sini marilah i nak dedicate neh,


hehe..ambek gambau jela..I HUG U ok?

HUGS HUGS HUGS

No comments: