BERANI NAK IKUT??

Sunday, March 7, 2010

WIKEN


=)

hm..wiken yang sangat..haih..agak santai tapi..*sigh*
ok..hari sabtu, aku ada subjek revision untuk short sem,
which is sem III..kene semak subjek ape yang offer sem ni
dan juge subjek ape yang aku belom amek..untuk subjek 'u',
ada empat lagi yang kene amek..(mak aii..agak banyak tu) T_T"
haih..macham biase aku akan pegi dengan my very bestfren
che fateha..lame jugak kitorang menyebok dekat kaunter tu..
abang kaunter tu pun melayankan je soalan-soalan kitorang..
heeee~ abang ke?? adeh..yang pastinye aku la yang nyibok
lebeh..tau tak kenape? sebab subjek sem ni pon name aku
takde lagi dalam sistem..ahaha..omaigod..jangan nak selambe
sangat boleh tak? abeh tu..dah takde duit lagi nak bayau yuran
nak buat macamane?? ade dekat 1.5k lagi nak kene setel
baru boleh amek exam tau tak? ha..ni pegi kelas amek test,
kuiz bagai tu gamble je..name belom register! beliv it or not..
bila dapat tau name aku takde, aku pun pantas pegi kwsp
nak check akaun kedua ada berape lagi balance yang boleh
kua..wuwuwu..dah sampai, TUTOP LA PULAK! adeh..
ni yang rase terbakar neh..sepatotnye bende-bende camni
memang kene bukak hari sabtu la kan..hari keje mase bile
nak datang pun?? kechiwa btol..sia-sia bayau parking rm3.50!
tak selesai jugak la masalah..lepas tu aku ajak fateha lepak
minom kat great eastern mall..ha..ni memang port kesukaan
aku pon..parking konfem ada..singgit je tak mahal..orang
tak berape ramai..ade speedy, guardian, cold storage, mph,
dan beberapa kedai makan yang kewl..cukopla untuk lepak..
bukan nak soping..so kitorang lepak kat shyet li kopitiam..
memang best kat sini sebab interior dia old skul..eheh..
aku kan suke bende-bende klasik neh? paling best dia
ada telepon lame yang tempat dail dia bulat-bulat tu..ala..
yang kalau nak dail nombor 9, masok jari pastu pusing
satu round gegegegegege...ha..yang tu la! best giler!!
tapi tak bawak kamera la kan..takdela gambaunye..
gambau kat bawah ni pon snap dengan dopod je..
sangat blur la en..heeee~


keterangan gambau: ha..tu aku dah bahagi kepada
dua bahagian..penang char kue teow..portion dia
banyak..so konfem aku taboleh habeh..ape lagi?
fateha la yang akan jadi tukang mengabehkan..heee~
memang sedap..dan aku memang tapenah order bende
laen pun kalau datang sini (cemane nak banding kan?)
haih..hm..fateha order roti jala dan juge sangat sedap..
ewah..sile rase lapau sekarang! ahaha..satu bende lagi
yang aku suke kat sini ialah dessert dia, sago gula melake..
perghhh..memang terbaek!! tapi semalam tak order sebab
sangat kenyang..eheh..ok dah..make it short..pastu kitorang
ronda-ronda tengok kasot, singgah guardian, masok speedy,
masok mph..last-last che fateha jugela yang membeli bende..
ahaha..aku kan sengkek? yuran pun tak bayau inikan pula
nak soping en..wuwuwu..tengok jela.. T_T"



heee~ ni cerite dua dalam satu neh..ni mase kelas ekonomi
tadi..ade test ok? perghhh..gambau yang kiri tu aku snap dari
tempat dudok aku..ha..suke tak? dok kat tengah-tengah
mengadap direct dengan chegu! amek kau..yang pakai cap
tu chegu ok..stylo tak? ahaha..macham biase nescafe latte
menjadi brekfes..boleh nampak tak ape yang bersepah kat
atas meja masing-masing? MAKANAN!! ahaha..adeh..
sabau jela..ok dah..yang kanan itu ialah kertas jawapan aku..
(sempat la pulak kau amek gambau kan azreen mase test?)
ha..gambau ni aku amek sebab tengah tunggu jawapan..
heee~ tapi aku suke je subjek ni..buat kira-kira..eheh..
yang nombor 1 tu soalan dia..pastu nombor 2 ialah dia nye
bubble kiraan..nak dapatkan critical path..pastu nombor 3
ialah kiraan slope..ha..faham tak? eheh..macham terel je en..
setakat test tadi tu bolehla jawab walaupon memang aku
mintak member sebelah tolong ajarkan dari mula..
member ajar sambil menjawab soalan test nih! giler~~
sebab last kelas aku taboleh masok kelas..ahaha..
chegu tanak terime sebab name takde..boleh?? sedeh!
tadi aku masok pon gamble je..name takde jugak pun..
hm..esok kene lari pegi kwsp kejap..harap-harap akaun
kedua dah membuahkan hasil untuk dituai..ahaha..
macham ni la naseb setiap sem..tehegeh-hegeh nak
bayau yuran..sebab degil tanak amek pinjaman..
cukop-cukopla berhutang kan? bila nak kaya??

(^,-)v

notakaki: ha..gambau yang terselit itu ialah
kalkuleter yang taip 'zoologis' tu..ingat tak?
tapaham? ok..sile flash back ke entry 'zoologis'
sekarang..hm..tibe-tibe teringat nak buat
macamane kan? T_T"

LOSAH!


4 comments:

thosy said...

Website recommended you read dig this go to my site website link go to these guys

Unknown said...

the original source replica goyard bags visit the site replica bags wholesale This Site replica goyard bags

pavetou said...

replica bags chicago replica hermes handbags o1w58v3a01 replica bags korea replica bags from turkey pop over here k0z91h4y21 replica bags ebay replica bags vancouver learn this here now q8b65d4y93 replica bags in bangkok

Anonymous said...

supreme clothing
yeezy supply
off white jordan 1
moncler outlet
curry shoes