BERANI NAK IKUT??

Thursday, March 25, 2010

MISTERI MIMPI


heeee~ bunyi tajok entry macam siyes je kan?
eh..memang pun..ahah..aku mendapat mimpi yang
sama apabila tido selepas membaca surah Yaassin..
last week..sekali..dan this week juge sekali..misteri kan?
mimpi apa? hmmm..saya bermimpi didatangi oleh orang
yang sama..pada waktu yang sama..dan tempat yang sama..
eh helo? bukan mimpi bukan-bukan ok? sila bersihkan minda!
eheh..tibe-tibe emosi..masa mula-mula mimpi tu memang ingat
sekadar mainan tidur..( sebenarnya aku jarang gile mimpi! )
tapi bila mimpi ni ada siaran ulangan..haih..muskil la pulak..
ok..divert jap..cerite pasal mimpi..abah aku penah cerite..
dia kan askar? ha..mase masok hutan kan..ada satu pokok ni..
sape saje yang tido sandar kat pokok tu akan mendapat mimpi
yang sama..haaa!! happening!! abah aku cakap..mula-mula 
suma orang pun tak pecaya..yela..askar la katakan..eheh..
pastu diorang buat eksperimen..tido ramai-ramai kat pokok tu!
perghhh..ramai sangat tu tak la..tiga orang je..ni kira otai la neh,,
ha..kau..tepat pukol tiga pagi..tiga-tiga orang menjerit serentak!
kenapa?? sebab mimpi tu kan...

' siapa yang bunuh aku?? '

amik!!! suma mimpi yang sama! sorang pompuan pakai
baju puteh turun dari atas pokok tu cekik sorang-sorang! 
ha..ini cerite benar ok..tak pecaye? pegi tido kat bawah pokok 
tu sekarang! ahaha..len kali sebelum tido baca doa ok? 

nota: seb baek dia tanya siapa yang bunuh kan?
kalau dia tanya siapa yang mati dulu?? do ke minah?
eheh..

=)

' jangan biarkan hidup anda diselubungi misteri '

4 comments:

huj@n said...

tuh la..aku pernah mimpi benda yang sama..tapi macam dejavu jer...hahahhaa...naseb baik bukan hari yang berturut...tapi amik masa bertahun...bila ingat balik..aku pernah mimpi benda yang sama...hahahhaha

BonekadalamChermin said...

makcik syg

dejavu lain..dejavu tu ko mimpi tp ko x ingat.pastu bila bende tu jadi baru ko imbas balek..'ouh aku penah mimpi bende ni dulu '..

mcm kes mimpi aku ni..selang seminggu dia mimpi balek..bukan dejavu sbb aku ingat bila bgn..xpela..biarkan teros menjadi misteri! =)

Anonymous said...

jarang jugak bermimpi! =)

tinailyani said...

hahahaha. bab do ke minah aku gelak bahak2!! haha..