BERANI NAK IKUT??

Saturday, March 13, 2010

YEAY!



HAPPY BIRTHDAY TO ME!!!

 =)))

' Ya Allah aku bersyukur kerana masih lagi
dipanjangkan umur untuk aku meneruskan hidup ini..
murahkanlah rezeki aku Ya Allah..ampunkanlah
segala dosa-dosaku sebagaimana kau mengampunkan
dosa-dosa umatMu yang terdahulu samada dosa yang
sengaja atau tidak sengaja aku lakukan Ya Allah..
aku pinta agar permudahkanlah segala urusanku..
berkatilah setiap usaha aku..Ya Allah aku mohon agar
peliharalah kedua ibu dan bapaku..keluargaku..
teman-temanku..kurniakanlah aku kekuatan dan
kesabaran untuk menghadapi segala ujianMu..
temukanlah aku dengan jodoh yang baik-baik Ya Allah..
yang boleh membimbing aku dan bakal keluargaku..
aku yakin setiap ketentuanMu adalah yang terbaik
untuk diriku..sesungguhnya tiada Tuhan yang disembah
melainkan Allah..yang maha mengetahui..lagi maha
menyayangi..Amin Ya Rabbal A' lamin. '

hmm..korang..tolongla aminkan untuk aku ok?
tak wish pun takpe (ececece...) tapi tolongla doakan..
heeee~~ tibe-tibe rase sayu plak..sebab dulu mesti
ade orang akan kol and wish tepat pukol doblas!
sekarang dah takde lagi dah..wuwuwu.. T_T"

azreen.sile bertenang..it's about time to move on!
ok fine.cukoplah..malam ni rase macam nak tido awal..
eheh..dah tua la katakan.. =)

NITE!

notakaki:  tapi tadi mendapat panggilan daripada
sorang kawan yang dulu musoh (ahaha..)
seawal 730pm..dia nak jadi yang 1st to wish..
haih..thanx beb..menyanyi dan men gitar lagu
besday adalah sangat best ok? make my day!!



2 comments:

fidde said...

bahagia akan jadi milik kamu. just move on babe!

BonekadalamChermin said...

my dear fidde.

amin! thanx a lot huh.can't wait for pillow talk.
pray for me plis..saye nak bahagia..sudah lama! T_T"