BERANI NAK IKUT??

Sunday, December 19, 2010

AYAM HITTEM


.
.
.
imbasan
 
khamis, 16.12.10
jam 9 malam

keluar dari masjid melati
tina bersuara


ayen, mana keta kau?
 
asal?

aku nak set radio keta kau. kau dengar apa?

aku? aku dengar cd je. baru setengah lagu dah sampai opis!
hahaha



.
.
.


malam tu aku pulang diiringi saloma dan rafeah buang
87.7 fm




seram!

.

24 comments:

Cik Ina minat Do do Cheng said...

Biasalah tu baru balik dari masjid, dengar pulak lagu orang yang dah meninggal dunia. Tak seram, kata kau.

Mungkin kita dah set otak kita, masjid, tuhan, mati , kubur, orang yang dah meninggal dunia benda yang kait mengait.larikkk

BonekadalamChermin said...

@CIK INA

malam jumaat pulak lagiiii
huhuhu

LadyRye said...

hang memang orang tinggi yg penakut!

gila tak sesuai

orang tinggi harus lah tidak takut hantu! paham?

orang pendek cam aku takpa kalau penakut pun nampak sweeeetttttt jaaa...

huhu!

tinailyani said...

kenape seram pulak?

Abang Jonni said...

best apa layan lagu2 lama... eh lupa plak....
aku dah tag anda.. sori ya...

bujal X said...

6th!!

ceh~ingatkan ganas~~

pembaris said...

seram dengar suara sendiri menyanyi dalam kereta.hehe

cikceriacorner said...

lagu2 tu best..hehehe

miloais said...

salam ziarah...

dengar lagu pun bleh seram????
heheheh

gadisBunga said...

yeeeheeeheeeeheeeeee.....

ko patut bawak lebih slow. at least 1 lagu baru sampai opis dah kire ok. :D

six.september =_= said...

penakut! ehehe

MasZuber said...

hohoho

takut hantu kak limah ke oiiiii

huhuhuh masih gelak guling..

enjit2 semut.....;p

BonekadalamChermin said...

@RAINA

weyyy
seram tak semesti takut la!!!

plisssss~

.

BonekadalamChermin said...

@TINAILYANI

imajinasi terlampau
ditambah dengan suara yg mendayu
dan memandu buka tingkap di waktu itu

ayo!

BonekadalamChermin said...

@ABG JONNI

asal kali ni xde HUHUHU?
aku memang tunggu tu!

hahaha

tag? alaaaa
ko pun main ke tag2 ni??

adeh..deh..

.

BonekadalamChermin said...

@BUJAL

hahahaha
ai pempuan tulen tau
menci la yu niiiiii!

;P

BonekadalamChermin said...

@PEMBARIS

brilliant!
hahahaha

aku suka komen kau.

BonekadalamChermin said...

@CIKCERIA

ye. memang best.
dah addicted denga klasik skrg niii

ouh my~

BonekadalamChermin said...

@MILOAIS

hihi
terime kaseh ye ziarah sini
buah-buah tangan takde kew??

denga lagu
pastu
bayangkan muke penyanyi
pastu
oh ye
sume dah arwah
pastu


dahla
abaikan

.

BonekadalamChermin said...

@GB

hahaha
nice one!

tapi selalu
denga lagu sampai abis
baru kua keta masuk opis

aci cemtu?

.

BonekadalamChermin said...

@SIXSEPTEMBER

hahaha

selalu kalau tonton muvi hantu
mmg akan tengok 1/4 cerita je
sebab banyak tengok view dari celah jari

hahaha

BonekadalamChermin said...

@MASZUBER

hahahaha
sebab tu aku suke hantu kak limah!
sebab tu aku tengok 2x
sebab tu laaaaaaaa

hahahaha

terbaekkkk!

.

nasikputeh said...

terbaik beb... ayam lama!

BonekadalamChermin said...

@NASIKPUTEH

hahaha

yang ni lu paham tak tajuk dgn entri?
lu kena tengok hantu kak limah baru paham!

:P