BERANI NAK IKUT??

Saturday, December 25, 2010

STEPLER MULUT

.
.
.


darjah enam. prektis lumba lari. 4x100 meter lari berganti-ganti. tah macamana boleh jatuh dan patah tangan kiri. balek rumah kena bebel. mak bersuara,

' tula berapa kali dah mak kata toksahla nak aktif-aktif sukan. dah jadi macam ni, sapa yang susah? cikgu hang senang ja, hantaq bawak balek umah. hang berenti la main sukan ni. bukan dapat apa pun. bla...bla...bla....'

banyak la yang perlu didengar. aku faham perasaan seorang ibu masa tu. baru sekarang ni la faham pun. sebab masa tu seingat aku, aku jawab,

' yela. lepas ni arin janji. prektis betul-betul. tak patah tangan lagi '


hahaha 

sekian cerita.


.




ni masa tingkatan satu empat.
event 4x400m.
kat stadium larkin.
sakit pening masa ni dah takda orang jaga.
harapkan sickbay je la.
masa ni memang rindu bebelan mak.
sumpah.



:)







selamat bercuti semua!!!


.


16 comments:

six.september =_= said...

haha..nasib la mak aku tak marah2 waktu aku berhoki dulu

Cik Ina minat Do do Cheng said...

bab lumba lari akak memang lemah, akak dulu terror lari dalam guni.selamat bercuti kembali.

LadyRye said...

takmau komen bab entry sebab budak2 mmg ketegaq! Cuma mau komen bab gambaq..mana mana pun hang lead! Camwhore ka apa neh?

pembaris said...

patah..??hantaran kena bagi diskaunla..haha

BonekadalamChermin said...

[sixseptember]

hoki???
ganas!!

aku selalu tengok budak hoki
balek dari prektis ja mesti ada bincut kat dahi!

hahaha

ngeri.

.

BonekadalamChermin said...

[akak cik ina]

hihi
lari dalam guni pun
kena ada skill tau
kalau tak, konfem asek tergolek!

p/s: saye dah bace cerita akak dgn mazidul. ahaks. fani!

:)

.

BonekadalamChermin said...

[raina]

hahaha
kalau budak2 suma ketegaq
sampai la ni pun aku budak2 la no?

kebetulan la masa depa snap
aku dok depan

sah-sah tepi stadium tu
haruslah dok depan tgk musuh lari

hahaha

.

BonekadalamChermin said...

[pembaris]

sebab tu kot
mak suruh berenti main sukan awai-awai

hahaha

Semarak Api said...

perghh..kuat lumba lari..aktvt sukan yg aku mmg xlyk msuk.haha..joging pon byk jln..ni nk msuk blumba.adehh..

BonekadalamChermin said...

[semarak api]

ini cerita duluuuuuuu
boleylaaa

sekarang?

panjat tangga 2 tingkat pun
MENGAH!

haha

Cik Ina minat Do do Cheng said...

Ye ke ? Boneka, akak anggap itu ragam blogger je.sabar je lah.

BonekadalamChermin said...

[akak cik ina]

huhu
itula pasal

macam-macam ragam.

mizzunderstood said...

aku tak tau citer sebenar ko patah tangan tu..baru skang tau nape..hahhaha

yela sebab dulu aku tanye ko jwp bende lain..hihi

tp ok la tu rase gak ko camne patah tangan...ahaks..

BonekadalamChermin said...

[mizzunderstood]

hahaha
apa aku jawab eh?

tangan terpusing ke??

hahaha
dah mase tu aku tengok siku aku
chantek je dok tempat pelipat!

:)))

gadisBunga said...

aku paling malas sport. antara sport yg aku suka masuk adalah berlari. sumpah. tak tipu.

.
.
.

berlari dari cikgu. heheh

BonekadalamChermin said...

[gadisbunga]

brilliant!

mana belajar ni??
hahaha