BERANI NAK IKUT??

Friday, December 10, 2010

FIKIRKAN JUMAAT

.
.
.

ringan je nak mencarut tapi fikir baru je masuk kalendar baru.
lagipun hari ni hari jumaat.


harap semua yang berlaku hari ni adalah petunjuk yang baik-baik.
amin.







tolongla jangan jumpekan aku 
dengan anak bongsu lagi!!!
AKU BENCI


.





27 comments:

gadisBunga said...

oh.

saya taknak jumpa aquarius. boleh?

walaupun saya aquarius.

:)

psstt...dah cek email? gambar2 ikea kamu. mungkin bisa buat kamu senyum.

Abang Jonni said...

Yela.. yela... aku baliklah.... baru nak lepak sini.... ciss...


nasib anak bongsu... huhuhu...

LadyRye said...

weih..aku dah add ym..approve laaaa! aiyaa!

mizzunderstood said...

sabarrr laa..
orang kate..lagi kite benci lagi dekat benda tu jadi pada kite..
so..jgn benci..cube buat "cara" lain..hehe
gud luck

MasZuber said...

tp kan ayen, kalo anak sulung seswai ngan anak bongsu..

camna tue..

The Dreamer said...

amin...

pembaris said...
This comment has been removed by the author.
pembaris said...

adik aku yang bongsu sangat laser dengan aku.pakcik/makcik aku yang bongsu pun.terasa jugak kadang2 tapi lepas tu senyum sorang2.
mencarut berdosa tak kira hari...

p/s:aku mencarut setiap hari..dalam hati

nasikputeh said...

so kesimpulannya...

hari jumhat jela ko tak mencarut ye??


heh.

tupaimerah said...

tahniah kerana tidak mencarut.

UglyPooh said...

sabar..:-)

hari jumaat...banyakkn doa lepas asar hingga maghrib.

mommy kam said...

Nak aku introducekan anak sulung?

Abang Jonni said...

huh.... cepatla update... kan dah komen 2x nih....
huhuhuhu...

gedek! said...

Kalau tak tahan nak mencarot tu... 'lukis' kan je...! (uncle pernah buat)

BonekadalamChermin said...

@GADISBUNGA

hahaha
dah oke pun
sekejap je HATI PANAS

life's like that...

dah dapat pun gamba tu
THANKS A LOT yer
muahs!

BonekadalamChermin said...

@ABANG JONNI

aaaaaaaaaaa!!!

BonekadalamChermin said...

@LADYRYE

aku dah add la siap bagi
offline message lagiiii

hahaha

BonekadalamChermin said...

@MIZZUNDERSTOOD

speechless*

BonekadalamChermin said...

@MASZUBER

aaaaaaaaa!!!!

tanak dengar
tanak dengar

BonekadalamChermin said...

@THEDREAMER

amin.

thanx mate!

:)

BonekadalamChermin said...

@PEMBARIS

point taken
asalkan ko bukan bongsu
sejuk hati aku

hahaha

BonekadalamChermin said...

@NASIKPUTEH

ko asal lame hilang???
siap disable lagi blog
cissss!

aku hormat hari jumaat
aku lahir pun hari jumaat

:P

BonekadalamChermin said...

@TUPAIMERAH

takziah sebenarnya...

BonekadalamChermin said...

@UGLYPOOH

ye saye
sedang bersabar dan tidak membalas apa-apa
sini je garang sket

hihi

thanx yer~

BonekadalamChermin said...

@MOMMYKAM

aku nak rehat.
*bendera puteh*

BonekadalamChermin said...

@ABANG JONNI

hahahaha
pulang paku nampak??

BonekadalamChermin said...

@UNCLEGEDEK!

saya pilih untuk tido.
kalau lukis, abis!
conteng jadinye...

' ali setan, anak hantu! PENIPU!! '

hahaha