BERANI NAK IKUT??

Monday, December 27, 2010

PANIK 15 SAAT

.
.
.

semalam di kuala selangor.
layan ikan bakar dan sifud.
order limau suam.
tapi yang sampai limau ais.
malas nak rejek. 
memang aku mengelak dari minum ais.
tapi minum juga semalam.

makanan sampai.
nasik.
lala.
siakap.
ketam.
udang.
kailan.

kenyang. balek. isyak. tido.
jam 3 pagi terjaga. lalu menjerit.

' aaaaaaaaaaa!!! perut aku!!! '

susah nak percaya.
bila lihat gumpalan lemak yang telah berlaku.
menggeleber dan berlipat-lipat.
ngeri.


jam 6.30 pagi. bangun subuh.
lihat perut. lagi sekali. jantung berdegup kencang.


fuh. nasib baik.
mimpi.

:)

.



lain kali kalau makan tu beringat.
patut semalam order air suam.
ini dah bantai minum ais.
langsung rasa bersalah.


tau tak akibatnya kalau minum ais??



.
.








biasela pempuan
risau lebeh...


kahkahkah


.

10 comments:

gadisBunga said...

ek elleh! baru mimpi. belum bergumpal2 betul2 lagi. hahaha!!!

MasZuber said...

ngeeeeeeeeeee

mau compare dengan perut saya..?

Daddy Ziyyad said...

Salam kenal...

Ngeri kan mimpi itu..hahaha..

ps: takde masalah minum ais. Yang penting exercise regularly + jaga makan.

kucingorengemok said...

hek elehhh, minum ais segelas sampai mimpi ngeri? over tau! haha :)

bujal X said...

datang kole selangor tak kabo!!

NGHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!

saya kampung situ tahu??

tupaimerah said...

gile ngeri!
malam ni u mimpi i jd freddie kruger, dtg rumah & siat perut u..
haha

luahfikiran said...

SALAM,
CERITA LAH, APA AKIBAT MINUM AIS? ORANG LELAKI PUN NAK JAGA BADAN JUGAK !

miloais said...

hahahaha
sampai termimipi kekdahnya
over banget hoccay!

nasikputeh said...

minum air suam elok utk batin.
yang tu aku tahu dulu dpd keburukan minum ais.
bab batin2 mmg aku cepat.
hahah..

miss nina said...

makan di kuala selangor? sedapnya dah lama tak ke sana.

boleh pulak mimpi gitu :P