BERANI NAK IKUT??

Wednesday, January 12, 2011

TAG DADDY ZIYYAD

.
.
.





klik untuk baca

.
.
.

err,






...


[1] untuk perhatian gadis bunga,
hari ni saya beli air kelapa sebijik! 


[2] untuk perhatian abang jonni,
awak bolehla klik sini..heh. selesai?


[3] untuk perhatian bujal,
saya dah cuba cari soalan tag awak dulu
tapi banyak sangat entri awak, penatla. 
tak jumpa! hahaha.



.




...


hari ni aku berhutang rm1
beli popia pagi tadi
lepas tu berhutang lagi
rm5 beli air kelapa
dengan goreng pisang


memangla aku ada rm50
tak ada pecah

takkan hari hari nak makan mekdi

agak agak la


jom?


.

28 comments:

bujal X said...

ke satu kah?

bujal X said...

its ok sayang..u x jawab pun tidak mengapa..i ok je..

FATIN MRAZ said...

RR.. ini dedicate khas tuk ddy ziyad erk.. terbace laks.. huk2..

pembaris said...

untuk soalan no dua tu, PTPTN dah bayar..??

gadisBunga said...

bagus.

msFatin, Daddy ziyyad dah cakap nak togelkan dagu dia kalau kita semua jawab tag. heheh~

gadisBunga said...

sabah? dem. aku lupa dah. kalau terlepas tiket murah tu alangkah ruginya....

Cik Ina minat Do do Cheng said...

Boneka,makcik tak pernah buat tag, dari mula berblog.tak tahu kenapa.

Daddy Ziyyad said...

janji akan ditepati..jangan risau..:)
walaupun rasanya tak capai target 19 orang tu

cikceriacorner said...

hai reen..saya pon da jawab tag ni..tgh tunggu daddy ziyyad nak cukur dagu tu...hehhe

MasZuber said...

kak,

sila guna duit rm50 itu nanti untuk beli barang buat sandwich piknik nanti ekkkkkkk ;p

h4ni3 said...

cara menjawab yg sungguh kreatip..
saya sukaa!! 9.5 markah utk kamu! =)

gedek! said...

Yess! Posting kali ni ada sketch! (cakap dalam hati)

Semarak Api said...

haha..jwpn n04 aku plg suke..jwpn2 ko sume comey2.hehe

miss nina said...

jom2..popia 50 kali :)
hehehe

BonekadalamChermin said...

_BUJAL |

ya. ke satu.
kehebatan anda sudah termaktub!


:P


.

BonekadalamChermin said...

_BUJAL |

huhuhu
tula pasal

next time i jawab ye



.

BonekadalamChermin said...

_FATIN |

hahahaha
dah namanye open blog
konfemla boley baca!


:D


.

BonekadalamChermin said...

_PEMBARIS |

halamak
killer question!

baru start bayaq

(lepas dapat surat loyer)

huhuhuhu

BonekadalamChermin said...

_GADISBUNGA |

tengah tunggu ni
tapi macam xde apa2 yg berlaku pun?

?


.

BonekadalamChermin said...

_GADISBUNGA |

jadi x ni nak pi sabah??


?


.

BonekadalamChermin said...

_AKAK CIK INA |

tula pasal
mungkin boley belajar dgn akak

huhuhu

bila org tag
kalau sy x jawab

RASA MCM BERSALAH

huhuhu


:(

BonekadalamChermin said...

_DADDY |

yesssss!!!!!!





:D

BonekadalamChermin said...

_CIKCERIA |

hai
hai

hihihi
tula pasal
semangat ni!


:D

BonekadalamChermin said...

_MASZUBER |

hahahaha
lambat sgt jawab komen ni

sandwich dah SELAMAT!!


:D

.

BonekadalamChermin said...

_Dr HANI |

hihi
TENGKIU!
TENGKIU!

kretip ada makna ni
sebab sorok sorok buat kat opis



:D

.

BonekadalamChermin said...

_UNCLE GEDEK |

hahahaha
(senyum dalam hati juga)

sekarang ni mood melukis dah berkurang*

BonekadalamChermin said...

_SEMARAK API |

dalam banyak2, yg negatif kau suka??
hahahaha



cis!


:D

BonekadalamChermin said...

_MISS NINA |

hahaha
tepu dah makan popia hari hari





sekarang
suka karipap pulak!



:D